حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه بتمن گوشی ایسوس ROG Phone 6 رسما معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ایسوس

در کنار سری ROG Phone 6D، ایسوس امروز از نسخه بتمن گوشی گیمینگ خود با نام ROG Phone 6 Batman Edition نیز رونمایی کرد. همان‌طور که از نام آن پیداست، گوشی هوشمند نسخه ویژه جدید با تم یکی از محبوب‌ترین ابرقهرمان‌های DC Comics طراحی شده است.

نسخه بتمن گوشی ایسوس ROG Phone 6

نسخه جدید بتمن از این گوشی در دو نوع عرضه می‌شود. در آمریکای شمالی، این دستگاه مبتنی‌بر ROG Phone 6 با چیپست Snapdragon 8 Plus Gen 1 کوالکام است، درحالی‌که بقیه جهان ROG Phone 6D با تراشه Dimensity 9000 Plus مدیاتک دریافت می‌کنند.

نسخه بتمن گوشی ایسوس ROG Phone 6

نسخه بتمن گوشی ایسوس ROG Phone 6

با توجه به طراحی، عناصر مرتبط با بتمن (ازجمله نشان RGB بتمن) در پنل پشتی گوشی وجود دارد. علاوه‌بر این، سیستم‌عامل مبتنی‌بر اندروید 12 این گوشی بر اساس المان‌های بتمن طراحی شده است. این گوشی دارای صفحه قفل سفارشی، تصویر زمینه زنده، بسته آیکون، انیمیشن شارژ، انیمیشن باز کردن قفل اثرانگشت، سبک AOD (نمایشگر همیشه روشن)، جلوه‌های موسیقی و موارد دیگر بیشتر با تم بتمن است.

این دستگاه در یک جعبه خرده‌فروشی سفارشی پر از لوازم جانبی متعدد ارسال می‌شود. خریداران یک Aero Case سفارشی، یک قاب سخت، یک شارژر، یک کابل USB، یک سیم‌کارت اجکتور و یک مینی پروژکتور نورافکن Bat-Signal با شارژر تغذیه USB Type-C دریافت می‌کنند.

اگر در مورد قیمت صحبت کنیم، ASUS ROG Phone 6 Batman Edition مبتنی‌بر ROG Phone 6D برای سایر نقاط جهان 1199 یورو با رم 12 گیگابایتی و 256 گیگابایتی فضای ذخیره‌سازی قیمت داشته و در هفته‌های آینده برای خرید در دسترس خواهد بود.

متأسفانه، این شرکت قیمت ROG Phone 6 Batman Edition مبتنی‌بر ROG Phone 6 را که برای ایالات‌متحده و کانادا ساخته شده است، اعلام نکرده است.

نظر شما پیرامون گوشی هوشمند گیمینگ ASUS ROG Phone 6 Batman Edition با پشتیبانی از تم و آیتم‌های بتمن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی