حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل واچ اولترا با بند های قدیمی 42-45 میلی‌متر سازگاری دارد؛ توقف تولید اپل واچ ادیشن

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، ساعت هوشمند

بر اساس اطلاعات مندرج در apple.com، اپل واچ اولترا جدید 49 میلی‌متری با اکثر بند های اپل واچ موجود ازجمله اندازه‌های بزرگ‌تر 42، 44 و 45 میلی‌متری سری 8 و حتی مدل‌های قدیمی‌تر سازگار است. اپل همچنین امروز به‌صورت رسمی تولید مدل لوکس اپل واچ ادیشن را هشت سال پس از معرفی آن متوقف کرد.

سازگاری اپل واچ اولترا با بند های 42-45 میلی‌متری

اپل واچ اولترا با وجود سازگاری با بسیاری از بندهای فعلی، با برخی از بندهای کوچکتر که برای مدل‌های 38، 40 و 41 میلی‌متری اپل واچ طراحی‌شده‌اند، سازگار نیست. در وب‌سایت رسمی اپل آمده است:

شما می‌توانید اکثر بندها را با هر قاب اپل واچ سری 3 یا جدیدتر با همان اندازه مطابقت دهید. بندهای 41 میلی‌متری با قاب‌های 38 میلی‌متری و 40 میلی‌متری جفت می‌شوند. همچنین بندهای 45 میلی‌متری نیز با قاب‌های 42، 44 و 49 میلی‌متری سازگار هستند.

    بندهای Solo Loop و Braided Solo Loop فقط با Apple Watch SE و Apple Watch Series 4 یا جدیدتر سازگار هستند. قاب‌های 40 میلی‌متری و 41 میلی‌متری با اندازه‌های بند 1-9 جفت می‌شوند. قاب‌های 44 میلی‌متری و 45 میلی‌متری نیز با اندازه‌های باند 1-12 سازگاری دارند.

سازگاری اپل واچ اولترا با بند های 42-45 میلی‌متری

سازگاری اپل واچ اولترا با بند های 42-45 میلی‌متری

برخی از بندها، مانند بندهای ورزشی خریداری‌شده برای اپل واچ 41 میلی‌متری، با اپل واچ اولترا 49 میلی‌متری سازگار نیستند، اما با بندهایی که برای مدل‌های بزرگ‌تر اپل واچ طراحی‌شده‌اند، سازگار هستند. اساساً اگر بندی دارید که برای مدل‌های 42، 44 یا 45 میلی‌متری اپل واچ استفاده کرده‌اید، باید با اپل واچ اولترا کار کند. اپل همچنین بیان می‌کند که تمام اندازه‌های Braided و Solo Loop با اپل واچ جدید بزرگ‌تر سازگار خواهند بود.

برعکس این مورد نیز صادق بوده و بندهای Trail Loop ،Alpine Loop و Ocean Band که برای Apple Watch Ultra ساخته شده‌اند را می‌توان با اپل واچ‌های 44 و 45 میلی‌متری نیز استفاده کرد، اما نه مدل‌های کوچک‌تر 40 میلی‌متری و 41 میلی‌متری.

توقف تولید اپل واچ ادیشن

این تغییر پس از معرفی Apple Watch Series 8 و Apple Watch Ultra در رویداد “Far out” اپل رخ داد. مدل‌های اپل واچ سری 7 ادیشن دیگر در دسترس نیستند و اپل واچ سری 8 نیز دیگر از این نسخه بهره نمی‌برد. بااین‌حال، اپل همچنان خط اپل واچ هرمس را به‌عنوان یک گزینه لوکس عرضه می‌کند.

سری Apple Watch Edition از زمان عرضه اپل واچ اصلی در سال 2015 در دسترس بوده است. در طول سال‌ها، مدل‌های Apple Watch Edition با پوشش‌های منحصربه‌فرد ساخته شده از موادی مانند طلا و سرامیک متمایز کرده‌اند.

در سال‌های اخیر، اپل واچ ادیشن قاب‌های تیتانیومی را با یک بند ساعت اضافی و اختصاصی ارائه کرده بود. اپل واچ اولترا اکنون تنها مدل ساعت هوشمند متعلق‌به اپل است که بدنه تیتانیومی را ارائه می‌دهد.

نظر شما پیرامون سازگاری بند های 42-45 میلی‌متری با اپل واچ اولترا و همچنین توقف تولید اپل واچ ادیشن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی