حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویوو X Fold S با تراشه اسنپدراگون ۸+ نسل ۱ گواهی 3C را دریافت کرد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، ویوو

سامسونگ و موتورولا گوشی های تاشو جدید خود را با تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ معرفی کرده اند. به کار گیری این تراشه جدید، باعث می‌شود گوشی های تاشو معرفی شده در اوایل سال جاری میلادی عملا منسوخ شوند‌. منطقی است که ویوو نمی‌خواهد از رقابت عقب بماند. این کمپانی کار بر روی تلفن هوشمند تاشو آینده خود را آغاز کرده و ویوو X Fold S هم اکنون گواهی 3C را دریافت کرده است.

ویوو X Fold S از شارژ سریع ۸۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد

با آنکه تنها چند ماه از معرفی Vivo X Fold می‌گذرد، اما این غول فناوری چینی تصمیم گرفته تا گوشی هوشمند تاشو جدیدی را با تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ به بازار عرضه کند. Vivo X Fold S موفق به دریافت گواهینامه 3C چین شده است. این گواهی فاش می‌کند که تلفن هوشمند مورد بحث از شارژ سریع ۸۰ واتی پشتیبانی کرده و دارای شماره مدل V2229A است. این دستگاه با آداپتور ۸۰ واتی (مجهز به پورت USB Type-C) عرضه خواهد شد.

پست Digital Chat Station

انتظار داریم که ویوو  X Fold S به تراشه قدرتمند Snapdragon 8 Plus Gen 1 مجهز شود. برخی شایعات در گذشته ادعا کرده اند که گوشی تاشو آینده ویوو از صفحه نمایش بزرگ 2K با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز برخوردار خواهد بود. همچنین احتمالا این دستگاه از باتری ۴,۷۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد. ظرفیت مذکور برای یک تلفن هوشمند تاشو بسیار قابل توجه است. پشتیبانی از شارژر سیمی ۸۰ واتی و شارژ بی سیم ۵۰ واتی از جمله برتری های Vivo X Fold S نسبت به Galaxy Z Fold 4 است.

Vivo X Fold

به گفته Digital Chat Station، ویوو ایکس فولد اس دارای چهار دوربین (با سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی) خواهد بود. دوربین اولترا واید با رزولوشن ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین تله فوتو با رزولوشن ۱۲ مگاپیکسلی، و در نهایت دوربین پریسکوپی این دستگاه وضوح ۸ مگاپیکسلی خواهد داشت. برای عکس‌های سلفی و تماس‌های ویدیویی، این گوشی دارای دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی است. طبق گزارش ها، این گوشی دارای رنگ قرمز روشن جدید با روکش چرم مصنوعی خواهد بود. قطعا شایعات بیشتری درباره ویوو X Fold S به بیرون درز خواهد کرد. این برند چینی اما هیچ اشاره ای به این دستگاه نکرده است. اما انتظار داریم که تلفن هوشمند تاشو آینده ویوو در کنار نسخه جدیدی از X80 Pro معرفی شود.

گوشی تاشو ویوو X Fold با اسنپدراگون 8 نسل 1 و دوربین قدرتمند رسما معرفی شد

نظر شما درباره تلفن هوشمند تاشو آینده ویوو چیست؟ آیا این کمپانی می‌تواند سامسونگ و شیائومی را در بازار گوشی های تاشو به چالش بکشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی