حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تست مقاومت گلکسی زد فولد 4 را ببینید: عملکرد قابل‌قبول گوشی تاشو سامسونگ

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | تماشا کنید، سامسونگ، مقاومت

نسل اول گوشی‌های هوشمند تاشو، دستگاه‌های ظریفی بودند که مقاومت چندان مناسبی را نیز از خود به‌جای نمی‌گذاشتند. این مشکل اما، رفته‌رفته با ارائه مدل‌های جدیدتر بهبود یافت؛ به‌طوری‌که اکنون گوشی‌های تاشو به سطح قابل‌قبولی از مقاومت رسیده‌اند و دوش‌به‌دوش رقبای خود با فرم طراحی عادی پیش می‌روند. گلکسی زد فولد 4 سامسونگ، یکی از این دستگاه‌هاست که به‌تازگی از تست مقاومت JerryRigEverything سربلند بیرون آمده و بیش از همه دوام خود را مدیون استفاده از شیشه محافظ +Gorilla Glass Victus در بیرون و UTG در داخل با یک قاب آلومینیومی Armor و لولای باز‌طراحی‌شده مستحکم است.

تست مقاومت گلکسی زد فولد 4

همان‌طور که احتمالاً اکثر شما می‌دانید، ویدئوهای تست مقاومت JerryRigEverything بسیار فراتر از تجربه روزمره بوده و در دنیای واقعی، گوشی‌های هوشمند احتمالاً هرگز از آنچه در آزمایشگاه وی می‌گذرد را تجربه نمی‌کنند. بنابراین هر دستگاهی که بتواند تا پایان این تست‌ها زنده بماند، شایسته درج اعطای لقب بادوام است.

 

 

Gorilla Glass Victus Plus هیچ خاصیت ضدخش اضافی نسبت‌به نسل پیشین خود به‌همراه نداشت، زیرا نمایشگر خارجی همچنان در سطح 6 (از مقیاس سختی Moh) با شیارهای عمیق‌تر در سطح 7 خراشیده می‌شود. درهمین‌حال، نمایشگر داخلی همچنان به‌اندازه کافی نرم است که سامسونگ باید به شما هشدار دهد که آن را خیلی محکم فشار ندهید زیرا ناخن‌ها می‌توانند خراش دائمی برجای بگذارند که البته با توجه به استفاده از شیشه فوق‌نازک، این امر کاملا طبیعی است.

Z Fold4 پس از برجای گذاشتن آثار سوختگی دائمی در هر دو نمایشگر با استفاده از فندک و خراشیدگی در لبه‌های گوشی با تیغه، توانست از تست نفود گردوغبار جان سال به‌درببرد. این درحالیست که با توجه به گواهی IPX8 این دستگاه، گوشی تاشو جدید سامسونگ عملا نباید بر روی کاغذ دربرابر گردوغبار مقاومت چندان خوبی از خود به‌جای بگذارد.

تست مقاومت گلکسی زد فولد 4

تست مقاومت گلکسی زد فولد 4

شاید باورش سخت باشد که یک دستگاه تاشو بتواند کیفیت ساخت بالاتری نسبت‌به یک گوشی پرچمدار ارائه دهد، اما Galaxy Z Fold 4 دقیقاً این کار را انجام می‌دهد. اگرچه مقاومت در برابر خراش تقریباً مشابه سال گذشته است، گوشی جدید از آزمایش شن و ماسه JRE جان سالم به‌درمی‌برد. حتی با وجود لولای نازک‌تر، خم شدن Galaxy Z Fold 4 حتی زمانی که از ضعیف‌ترین سمت آن در مقابل لولا فشار داده می‌شد، عملاً غیرممکن است.

اگر فکر نمی‌کنید این نتایج، به‌ویژه برای گوشی‌های تاشو، قابل‌توجه نیستند، به خاطر داشته باشید که حتی برخی از دستگاه‌های پرچمدار عادی مانند OnePlus 10T نمی‌توانند تست خمش را بدون شکستن از وسط پشت‌سر بگذارند.

درنهایت، جای امیدواری زیادی وجود دارد که سامسونگ هر سال بر روی بهبود دوام دستگاه‌های تاشو خود کار کرده و مقاومت آن‌ها را هر نسل افزایش می‌دهد.

نظر شما پیرامون تست مقاومت گلکسی زد فولد 4 سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی