حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اطلاعاتی از قابلیت ویرایش توییت در شبکه اجتماعی توییتر منتشر شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، شبکه‌های اجتماعی

مدتی است که اخبارهای ضد و نقیضی درباره امکان ویرایش توییت‌ها در توییتر می‌شنویم. این خبر با اذعان رسمی خود توییتر جدیت بیشتری پیدا کرد و حالا نیز اطلاعاتی از قابلیت ویرایش توییت در شبکه اجتماعی توییتر منتشر شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اطلاعاتی از قابلیت ویرایش توییت در توییتر منتشر شد؛ تایمر محدودیت زمان و عدم امکان ریتوییت یا ری‌اکشن به توییت قدیمی ویراش شده

دکمه‌ ویرایش توییت چیزی است که بسیاری از چهره‌های اینترنتی احتمالا زمانی که موضوع خرید این شبکه اجتماعی به میان آمد، آرزوی عرضه شدن آن را داشتند. قابلیت ویرایش توییت چیزی است که احتمالا همه کاربران آن را دوست دارند و به طور کلی یک قابلیت کاربردی است. حتی برای تصحیح یک اشتباه تایپی ساده یا چیزی که درست بیان نکرده‌ایم، این قابلیت بسیار مفید است. همانطور که احتمالا شنیده‌اید، توییتر روی چنین ویژگی جدید کار می‌کند. اکنون، نیما اوجی، یکی از توسعه‌دهندگان و محققین برنامه، نحوه عملکرد این ویژگی را نشان می‌دهد. حالا باید ببینیم که ویژگی ویرایش توییتر چگونه کار می‌کند؟

اول از همه، امکان ویرایش توییتر روی یک تایمر با زمانی مشخص که شما در حال ویرایش یک توییت هستید کار می‌کند. احتمالا زمانی که در حال انجام تغییرات هستید تایمر نشان داده می‌شود. تا این لحظه مشخص نیست که آیا این زمانی که توییتر به شما می‌دهد، ۳۰ دقیقه برای ویرایش یک توییت است یا خیر. این محدودیت زمانی همچنین می‌تواند فقط یک مکان نگهدار برای محدودیت زمانی دیگر باشد. اما زمانی که این ویژگی به طور رسمی عرضه شود، عملکرد دقیق آن مشخص خواهد شد.

اطلاعاتی از قابلیت ویرایش توییت

این قابلیت توییتر شامل تایمر برای ویرایش چیزهایی است که بسیاری از پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی انجام نمی‌دهند. به عنوان مثال، فیسبوک به شما امکان می‌دهد هر پستی را ویرایش کنید و سپس علامت “Edited” را روی آن نشان می‌دهد. در حالی که اینستاگرام حتی علامت “Edited” را روی پستی که تغییر داده‌اید، پس از انتشار آن نشان نمی‌دهد.

نیما اوجی همچنین جزئیات جالب دیگری در مورد ویژگی ویرایش توییتر پیدا کرده است. یکی از آن‌ها این است که شما نمی‌توانید نسخه قدیمی یک توییت ویرایش شده را لایک کنید، آن را ریتوییت کنید یا به آن پاسخ دهید. یعنی تقریبا آن توییت قدیمی شبیه یک توییت حذف شده است. به این ترتیب، نمی‌توانید با آن ارتباط برقرار کنید، بلکه فقط با جدیدترین نسخه توییت مورد نظر، ارتباط برقرار خواهید کرد.

اطلاعاتی از قابلیت ویرایش توییت

به گفته خبرگزاری PhoneArena، در اوایل ماه آوریل، جین منچون وانگ متوجه شد که توییتر احتمالا سابقه‌ای از توییت اصلی و نسخه‌های قبلی آن را حفظ خواهد کرد. این رسانه اجتماعی به جای ویرایش متن توییت اصلی، ظاهرا توییت جدیدی با شناسه متفاوت ایجاد خواهد کرد. در حال حاضر، به نظر می‌رسد که امکان ویرایش توییت‌ها برای مشترکین Blue Twitter محفوظ است. هنوز مشخص نیست که این ویژگی چه زمانی به طور رسمی منتشر می‌شود. نظر شما کاربران ترنجی در این مورد چیست؟ آیا این قابلیت جدید، آن طور که انتظار می‌رفت، مفید و کاربردی خواهد بود؟ به نظر شما این ویژگی باید چه تغییراتی داشته باشد؟!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان