حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حذف کابل USB C از جعبه اکسپریا ۵ مارک ۴ سونی

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سونی

حذف شارژر از جعبه گوشی‌ها به اندازه کافی دردناک بود و تنها ابزار جانبی که درون جعبه باقی مانده، کابل شارژر است. به نظر می‌رسد که ژاپنی‌ها پا را فراتر گذاشته و شاهد حذف کابل USB C از جعبه اکسپریا ۵ مارک ۴ سونی هستیم! البته این نهضتی است که از اکسپریا ۱ مارک ۴ آغاز شده و گویا ادامه دار است.

حذف کابل USB C از جعبه اکسپریا ۵ مارک ۴ سونی

اکسپریا ۵ مارک ۴

اکسپریا ۵ مارک ۴

حضور یا عدم حضور هندزفری سیمی در جعبه موبایل‌ها موضوعی بود که به آن عادت داشتیم. برخی برندها این ابزار جانبی را درون جعبه قرار می دادند و برخی خیر.

با این حال زمانی که اپل شروع به حذف جک ۳.۵ میلی متری و حذف ایرپادهای سیمی از جعبه آیفون کرد، این حرکت همه‌گیر شد و این روزها خیلی خیلی بعید است که یک موبایل بخرید و هندزفری داشته باشد!

سپس نوبت به حذف شارژر از جعبه رسید که دوباره با رهبری اپل به همه‌گیری رسید. حالا به نظر می رسد که ژاپنی ها می خواهند تیر خلاص را بزنند و همان کابل USB C شارژر درون جعبه را هم حذف کرده اند!

البته حرکت خیلی دور از ذهنی هم نیست. به هر حال کابل‌های دوسر USB C آنچنان کارایی نداشتند و اکثر شارژرهای قدیمی موجود در بازار همان خروجی USB A را دارند.

به هر صورت به نظر می رسد که کابل شارژر از جعبه محصولات سونی، حداقل در رده پرچمدار رخت‌بربسته و دیگر شاهد آن نخواهیم بود. حالا جعبه است و گوشی و کاغذهایی که هنوز حضورشان اجباری بوده و شاید در آینده آن‌ها هم به داخل گوشی کوچ کنند و حذف شوند.

نظر شما درباره این کویر شدن داخل جعبه گوشی‌ها چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)