حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شارژر آیفون 14 پرو و 14 پرو مکس 30 واتی است، اما باید آن را جداگانه بخرید

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

در حالی که حدود یک هفته تا معرفی آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس باقی مانده است، شایعه جدیدی درباره توان شارژر این دو دستگاه پخش می‌شود. این شایعه در حال حاضر مبنی بر این است که اپل شارژر جدید خود را برای هر دوی این مدل ها آماده کرده است. این شارژر جدید توان 30 واتی شارژ را پشتیبانی می کند. همچنین با استفاده از فناوری پیشرفته GaN (نیترید گالیوم) تولید انبوه می‌شود.

 

در حالی که انتظار نمی رود این شارژر 30 واتی جایگزین دیگری در اخبار پیدا کند، اما اپل ممکن است نهایتاً در رویداد آینده خود به مخاطبان اطلاع دهد که این دو گوشی پرچمدار از توان بالاتری پشتیبانی خواهند کرد. به گفته DuanRui، که سابقه افشای اطلاعات در توییتر پیرامون آیفون‌ها را دارد، یک سازنده لوازم جانبی ارسال محصولات جدید را به رسانه ها آغاز کرده و قصد دارد آن را در ویدیو های آینده به بازار نشان دهد.

شارژر آیفون 14 پرو و 14 پرو مکس 30 واتی است، اما باید آنها را جداگانه بخرید

آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس به استفاده از رابط لایتنینگ ادامه می‌دهند

او همچنین بیان می‌کند که آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس به استفاده رابط لایتنینگ ادامه خواهند داد. به طور خلاصه گویا اپل هنوز آمادگی استفاده از رابط USB-C را در گوشی های خود ندارد. اگرچه باید بدانید که این غول فناوری از این رابط اتصال برای محصولات مختلف دیگر استفاده کرده است. گفتنی است که اگر اپل از فناوری GaN استفاده کند، شارژر های جدید کوپرتینویی ها کاملا کوچک می شوند. به این معنی که به راحتی می توان آنها را در جیب یا محفظه های دیگر برای سهولت حمل و نقل جا داد. افشاگر این شایعه، آن را اینچنین بیان می‌کند:

ممکن است سری آیفون 14 پرو از شارژ 30 واتی استفاده کند؟ اخیراً یک برند تولید شارژر شروع به ارسال محصولات شارژر جدید خود به رسانه ها کرده است و آن را در ویدیوی سری آیفون 14 تبلیغ می کند.

منبع می‌گوید با این حال، تنها به این دلیل که شارژر 30 واتی مذکور برای آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس معرفی می شود، به این معنا نیست که این لوازم جانبی با مدل های ارزان تر سازگار نخواهد بود. بلکه این شارژر به صورت همزمان با توان های پایین‌تر هم سازگار خواهد بود. همچنین مصرف‌ کنندگانی که احتمالاً مایلند از سرعت‌ های شارژ بالا بهره ببرند، اما قیمت اپل را نمی‌پسندند، می‌توانند از طریق لوازم جانبی شخص ثالث نیز نیاز خود را رفع کنند. آنها باید قیمت پایین‌ تری نسبت به محصول آینده اپل داشته باشند. این شاید راه خوبی باشد تا کاربران از مشکل عدم وجود شارژر در جعبه خلاص شوند.

اپل رسما تاریخ رویداد Far Out برای معرفی آیفون 14 و اپل واچ سری 8 را اعلام کرد: 16 شهریور 1401

بله متأسفانه مصرف کنندگان باید در نظر داشته باشند که اپل از سال 2020 که خانواده آیفون 12 را عرضه کرد، ارائه هدفون سیمی و شارژر در درون جعبه را متوقف کرد. بنابراین کاربران باید این شارژر 30 واتی احتمالی را جداگانه خریداری کنند.

 

حداکثر توان 30 واتی را برای شارژر های آینده پرچمداران اپل قابل قبول می‌دانید؟ پورت لایتنینگ را چطور؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری