حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کنسول دستی Steam Deck 2 برای تولید و عرضه توسط Valve برنامه ریزی شده است

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سرگرمی و بازی، کنسول بازی

کنسول‌های دستی از جمله محصولاتی هستند که برای گیمرها جذابیت بالایی دارند. پس از موفقیت محصولات نینتندو در بازار، شرکت Valve نیز از کنسول دستی Steam Deck رونمایی کرد. حالا گویا کنسول دستی Steam Deck 2 نیز برای تولید و عرضه توسط Valve برنامه ریزی شده است. با ترنجی همراه باشید.

کنسول دستی Steam Deck 2 برای تولید و عرضه توسط Valve برنامه ریزی شده است

بر اساس اخبار و اطلاعاتی که اخیرا توسط این شرکت در مورد کنسول‌های دستی مخصوص سرگمی و SteamOS منتشر شده است، Valve در آینده، تولید و عرضه Steam Deck 2 را نیز دنبال خواهد کرد. این کتابچه رایگان که Gaming On Linux به طور واضح آن را نشان می‌دهد، مدعی است که دنباله‌ای برای Steam Deck وجود خواهد داشت و این شرکت، فرآیند مورد نیاز را در مکان‌های متعدد و در فصل آخر امسال انجام می‌دهد که بر موضوع آینده تمرکز این کنسول نیز تمرکز دارد. در واقع، خود عنوان فصل اشاره می‌کند که Steam Decks و همچنین نسخه‌های بیشتری از سیستم عامل SteamOS وجود خواهد داشت.

کنسول دستی Steam Deck 2

شرکت Valve گفته است که در آینده، ما این محصول را با بهبودها و ارتقاهای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری همراه خواهیم کرد و نسخه های جدید Steam Deck را به بازار خواهیم آورد. کمی بعد، این شرکت اشاره می‌کند که Steam Deck یک خط محصول چند نسلی است و نسخه‌های جدیدی را می‌سازد تا حتی بازتر و توانمندتر از نسخه اول Steam Deck باشد که البته همین نسخه اول نیز بسیار قدرتمند و توانا است.

اما مهم‌تر از همه، گویا Valve در مورد دنباله Steam Deck به دنبال دریافت بازخوردهای کاربران است. شنیدن اینکه Valve قصد خود برای تولید دنباله‌ای برای Steam Deck را اعلام می‌کند، خوب است و اگرچه این چیزی است که شرکت قبلا نیز در مورد آن صحبت کرده است، اما به اندازه کافی واضح است که این بار، همه چیز در مورد وجود چندین نسل از کنسول‌های دستی با ارتقاهای خاصی مشخص شده است.

کنسول دستی Steam Deck 2

به گزارش TechRadar، در این کتابچه، Valve همچنین می‌پرسد که گیمرها دوست دارند در آینده، در Steam Deck بعدی چه قابلیت‌های را داشته باشند. همچنین این شرکت قبلا نکاتی در مورد اینکه چه نوع تغییراتی ممکن است اعمال شود، گفته است. این موارد از گزینه‌های ذکر شده، مانند قدرتمندتر کردن سخت‌افزار و نرم‌افزار Steam Deck 2 و خلق نوآوری در مورد ماهیت قابل حمل دستگاه، تا موارد بسیار کمتر آشکار مانند چیزی که در گذشته موسس Valve،یعنی Gabe Newell، به آن اشاره کرده است، مربوط به VR است.

این واقعیت که Valve برنامه‌های بلند مدت و بسیاری جدی برای نسخه‌های آینده Steam Deck دارد، با توجه به محبوبیت این کنسول دستی، از نظر حجم انتظار کاربران برای انجام خرید و پیش‌ سفارش آن، جای تعجب ندارد. همچنین این کنسول دستی تحسین منتقدانی که این دستگاه را مورد بازدید قرار داده بودند نیز در پی داشته است. شاید خیلی طول نکشد که اطلاعاتی در مورد اینکه Valve دقیقا چه ویژگی‌هایی یا سخت‌افزاری را برای Steam Deck 2 در نظر گرفته است، به بیرون درز کند. نظر شما کاربران ترنجی در مورد کنسول دستی Steam Deck 2 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان