حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

با آواتار سامسونگ آشنا شوید: G∙NUSMAS

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

به نظر می رسد که سامسونگ می خواهد برای ارتباط بهتر با نسل جدید و جوان، یک آواتار داشته باشد تا بتواند ارتباط صمیمی تری ایجاد کند. بیاید تا با آواتار سامسونگ آشنا شویم: G∙NUSMAS که در حقیقت همان Samsung است که برعکس نوشته شده باشد.

آواتار سامسونگ: G∙NUSMAS

سامسونگ در اطلاعیه رسمی خود این موجود را اینگونه توصیف کرده است:

“پشت درهای دفتر مرکزی Samsung Electronics کارمندی زندگی می کند که از سیاره ای دور، بسیار دور و متفاوت با سیاره ما آمده است. از طریق یک سری رویدادهای مرموز، این موجود عجیب و غریب به یک مهندس فوق محرمانه در سامسونگ تبدیل شد و به این شرکت کمک کرد تا فناوری‌های نوآورانه‌ای را توسعه دهد که هم خلاقیت را الهام می‌بخشد و هم کاربران را توانمند می‌سازد. این بیگانه که با نام G∙NUSMAS شناخته می شود، یک آواتار مجازی جدید است که به زودی برای سامسونگ عرضه می شود.”

آواتار G∙NUSMAS یک بیگانه کوچک و آبی با چشمان درشت است که روی پیراهم خود ۳ ستاره دارد. اگر سامسونگ را بهتر بشناسید می دانید از اولین لوگوهای این شرکت است و نام سامسونگ هم به همین معنی “سه ستاره” است.

بیاید ویدیو آن را ببینیم:

 

سامسونگ G∙NUSMAS را به منظور ارتباط با نسل های جوان تر، به ویژه مصرف کنندگان نسل هزاره و نسل Z (متولدین ۱۹۹۰ تا ۲۰۱۰) ایجاد کرد. YH Lee، مدیر ارشد بازاریابی و رئیس بازاریابی جهانی در Samsung Electronics گفت:

“با قرض گرفتن یک ایده از میم اینترنتی، که نشان دهنده علاقه محبت آمیز مشتریان به Samsung Electronics است، یک آواتار دوستانه و دلپذیر به دنیا آمده است. با اجازه دادن به بیگانه عجیب و غریب ما، جنبه های مختلف سامسونگ را به عموم مردم نشان می دهد، امیدوارم مصرف کنندگان ما بتوانند با برند ما آشناتر شوند.”

نام “G∙NUSMAS” همان “Samsung” است که برعکس نوشته شده است. سیاره اصلی آن Nowus-129 بوده که سیاره ای است قرار گرفته در فاصله 100 میلیون سال نوری از زمین، همچنین اشاره ای به آدرس دفتر مرکزی این شرکت، 129 Suwon در کره جنوبی است که برعکس نوشته شده است.

سامسونگ قصد دارد مجموعه‌ای از ویدیوهای کوتاه را منتشر کند که داستان G∙NUSMAS را با جزئیات شروع و از تولد و ورود تصادفی آن به زمین شروع می‌کند.

آواتار G∙NUSMAS در IFA 2022 معرفی خواهد شد.

رویداد IFA 2022 از تاریخ 11 تا 15 شهریورماه به‌صورت حضوری برگزار می‌شود

نظر شما درباره این آواتار سامسونگ چیست؟ پیش از این آواتار هوشمند سامسونگ Sam هم به شکل یک دختر بود را دیده بودیم:

آواتار هوشمند Samsung SAM را ببینید: دخترک هوشمند سامسونگ

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)