حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی های تاشو به زودی در سال ۲۰۲۲ می‌توانند ۱ درصد از سهم بازار را کسب کنند

گوشی‌های تاشو محصولاتی نوپا و تازه وارد محسوب می‌شوند که هر نسل مشکلات آن‌ها کمتر و کمتر شده و قابلیت‌های بیشتری دریافت می‌کنند. به طور کلی، اقبال جهانی از این محصولات بسیار خوب بوده است و به زودی گوشی های تاشو  در سال ۲۰۲۲ می‌توانند ۱ درصد از سهم بازار را کسب کنند. با ترنجی همراه باشید.

گوشی های تاشو به زودی در سال ۲۰۲۲ می‌توانند ۱ درصد از سهم بازار را کسب کنند

موسسه TrendForce اخیرا پیش‌بینی خود از وضعیت بازار جهانی گوشی‌های تاشو مجهز به نمایشگر OLED منعطف را منتشر کرده است. پیشرفت در فناوری، بهبود در طراحی و عملکرد خوب این محصولات، به محبوبیت روزافزون آن‌ها کمک کرده است. ترندفورس عرضه دو نوع دستگاه تاشو را در نظر می‌گیرد. این دو مدل، به ویژه، مدل‌هایی در فرم تاشو هستند که به صورت عمودی تا می‌شوند. چنین محصولاتی هستند که برای حمل در جیب یا کیف دستی کوچک راحت هستند. نوع دوم نیز گوشی‌های هوشمندی هستند که به صورت افقی جمع می‌شوند.

گوشی های تاشو

یعنی وقتی باز می‌شوند، می‌توانند جایگزینی برای یک تبلت کوچک در نظر گرفته شوند. همچنین باید اشاره کنیم که از نظر طراحی، گوشی‌های هوشمند با نمایشگر منعطف دارای دو مدل هستند که در آن‌ها صفحه نمایش به داخل و خارج جمع می‌شود. بنابراین، در مورد اول، یک صفحه نمایش خارجی کمکی مورد نیاز است، در حالی که در مورد دوم، خطر آسیب به پانل انعطاف پذیر وجود دارد. بر اساس گفته ترند فورس، پیش‌بینی می‌شود پرچم‌دارهای جدید با نام تجاری جدید، گسترش تلفن‌های تاشو هوشمند در بازار را تا حدود ۱.۱ درصد در سال ۲۰۲۲ افزایش دهند.

در حال حاضر، اندازه صفحه نمایش انعطاف پذیر گوشی‌های تاشو عمودی از ۶.۵ اینچ تا ۷ اینچ به صورت مورب متغیر است. برای دستگاه‌هایی که به صورت افقی تا می‌شوند، این رقم بین ۷.۵ اینچ تا ۸ اینچ محاسبه می‌شود. نرخ نوسازی تصویر در این محصولات به ۱۲۰ هرتز می‌رسد. طبق گفته TrendForce، با پیشرفت فناوری و کیفیت مواد، ضریب نفوذ گوشی‌های هوشمند تاشو مجهز به نمایشگر OLED، طبق انتظارات در سال ۲۰۲۲ به ۱.۱ درصد خواهد رسید.

گوشی های تاشو

به گزارش GizChina، در حالی که برندهای تلفن همراه به‌ طور متوالی دستگاه‌های تاشو پرچمدار جدیدی را عرضه می‌کنند، نرخ نفوذ پس از سال ۲۰۲۴ از ۲.۵ درصد فراتر خواهد رفت. با بهبود مشخصات و قیمت رقابتی، رشد فروش این محصولات به صورت فزاینده رو به جلو خواهد رفت. علاوه بر این، برای تولید کنندگان نیز فرصتی وجود دارد که در بازار کساد این روزها بتوانند فروشی بیشتر از گذشته تجربه نمایند. با کنترل تورم و هدایت تلفن‌های همراه تاشو، این محصولات در آینده نه چندان دور به عنوان جریان اصلی گوشی‌های هوشمند قرار خواهند گرفت.

همچنین بر اساس پیش‌بینی‌های ترندفورس، تا پایان سال جاری، ضریب نفوذ گوشی‌های هوشمند تاشو با نمایشگر منعطف به حدود ۱.۱ درصد خواهد رسید. پس از سال ۲۰۲۳ ، این مقدار از ۲.۵ درصد نیز فراتر خواهد رفت. در حال حاضر، پیشروترین تامین کننده پنل‌های انعطاف پذیر برای گوشی‌های هوشمند، شرکت سامسونگ است. نظر شما کاربران ترنجی در مورد گوشی های تاشو و افزایش سهم آن‌ها از بازار چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان