حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید 13 برای گوشی Nothing Phone (1) ممکن است به این زودی‌ها منتشر نشود

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | Nothing، آپدیت، اندروید ۱۳

گوشی Nothing Phone (1) که حدود یک ماه پیش به‌صورت رسمی معرفی شد، چندی پیش وارد بازار جهانی شده است. این دستگاه به‌عنوان اولین گوشی هوشمند برند تازه تأسیس Nothing، سیستم‌عامل اندروید 12 را در خارج از جعبه اجرا می‌کند. با نزدیک‌شدن به زمان انتشار نسخه نهایی اندروید 13 اما، سؤالاتی در مورد ارائه آپدیت این نسخه برای گوشی Nothing Phone (1) ایجاد شده است. بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد که کاربران این دستگاه باید مدت‌زمان بیشتری به‌منظور انتشار به‌روزرسانی مذکور برای Phone (1) منتظر بمانند.

انتشار آپدیت اندروید 13 برای گوشی Nothing Phone (1)

هنگامی‌که در مورد به‌روزرسانی اندروید 13 پرسیده شد، مؤسس کمپانی ناتینگ، کارل پی، پاسخی نسبتاً غیرمرتبط را در حساب توییتری خود به‌اشتراک گذاشت. سخنان دقیق او این‌گونه بود: «یک محصول چیزی فراتر از مشخصات، ویژگی‌ها و شماره نسخه‌های [اندروید] آن است». درحالی‌که این ممکن است مانند یک پاسخ هوشمندانه به‌نظر برسد، اما اساساً اصطلاح بازاریابی برای «به‌روزرسانی اندروید 13 هنوز آماده نیست» است و به‌نظر می‌رسد که احتمالاً این به‌روزرسانی به این زودی‌ها برای گوشی Phone (1) منتشر نخواهد شد.

اگرچه، این مورد به‌خودی‌خود خبر بدی نیست، زیرا حتی اگر موعد به‌روزرسانی اندروید 13 برای Phone (1) نزدیک نباشد، این برند احتمالاً درحال‌حاضر درحال کار بر روی ‌آن است. این موضوع تاکنون تأیید شده است زیرا این شرکت قول داده است که سه سال به‌روزرسانی اصلی سیستم‌عامل اندروید را برای گوشی هوشمند جدید خود ارائه کند. بااین‌حال، حتی یک بیانیه مطبوعاتی ساده یا یک اطلاعیه بی‌سروصدا بهتر از چنین پاسخ خشکی بود که هیچ هدفی در پی آن وجود نداشت.

آپدیت اندروید 13 برای گوشی Nothing Phone (1)

آپدیت اندروید 13 برای گوشی Nothing Phone (1)

از زمان عرضه رسمی گوشی Nothing Phone (1)، کاربرانی بوده‌اند که احساس می‌کردند جنبه نرم‌افزاری این دستگاه هنوز دارای نقص‌های زیرودرشت بسیاری است. بنابراین، یک به‌روزرسانی بزرگ ممکن است ویژگی نرم‌افزاری قوی‌تری را برای این گوشی فراهم کند. متأسفانه، این مورد هنوز در حد حدس‌وگمان بوده و مشخص نیست که کمپانی ناتینگ چه امکاناتی را با انتشار نسخه جدید اندروید 13 برای گوشی هوشمند خود ارائه می‌کند.

نظر شما پیرامون احتمال تأخیر در انتشار اندروید 13 برای گوشی Nothing Phone (1) چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

اینم فقط حاشیه‌اس

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی