حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

علت معرفی زودهنگام سری آیفون 14 اپل چیست؟

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل

دو روز پیش بود که بلومبرگ گزارش داد اپل درنظر دارد تا رویداد معرفی سری آیفون 14 و اپل واچ سری 8 خود را در تاریخ 7 سپتامبر (16 شهریور) برگزار کند. این گزارش همچنین خاطرنشان کرد که زمان معرفی رسمی از آیفون 14، زودتر از نسل پیشین و سری آیفون 13 است. حال، مینگ چی کو، تحلیلگر معتبر اپل، اخیرا به این موضوع واکنش نشان داده و بیان می‌کند که علت معرفی زودهنگام سری آیفون 14، به حداقل رساندن تأثیر رکود جهانی بر تقاضای این گوشی‌ها است.

معرفی زودهنگام سری آیفون 14

کو در توییتری که به‌تازگی به‌اشتراک گذاشته است، اعلام می‌کند که «تاریخ معرفی و عرضه آیفون 14 ممکن است زودتر از آیفون 13/12 باشد، که می‌تواند یکی از دلایلی باشد که اپل چشم‌انداز مثبتی را برای سه‌ماهه سوم 2022 از آخرین گزارش مالی خود ارائه کرده است.» علاوه‌بر آن، این تحلیلگر در مورد ریسک رکود جهانی نیز صحبت می‌کند:

    ریسک رکود جهانی همچنان درحال رشد بوده و غیرقابل پیش‌بینی است، بنابراین معرفی و عرضه آیفون در اسرع‌وقت ممکن است تأثیر ریسک رکود بر تقاضا را به حداقل برساند.

در مقایسه با سایر بازیگران بازار، اپل با موفقیت تأثیر محدودیت‌های زنجیره تأمین را در عرضه محصولات خود به حداقل رسانده است. البته برخی از محصولات مانند استودیو دیسپلی و مک‌بوک‌های جدید کمی آسیب دیده‌اند، اما شرکت کوپرتینویی توانست به‌خوبی از پس عرضه به‌موقع آیفون برآید.

در ماه ژوئن، اپل همچنین با افزایش تقاضا برای آیفون 13 توانست سهم بازار بیشتری را در چین بدست آورد.

معرفی زودهنگام سری آیفون 14

معرفی زودهنگام سری آیفون 14

در گزارش قبلی، این تحلیلگر اعلام کرد که پیش‌بینی عرضه آیفون 14 تأمین‌کنندگان قطعات و EMS، به‌ترتیب حدود 100 میلیون و 90 میلیون واحد در نیمه دوم 2022 است. این می‌تواند به این معنی باشد که تقاضای قوی برای آیفون 14 در بازار چین ممکن است نگرانی‌ها در مورد کاهش سفارش‌های باقی‌مانده آیفون 14 پس از عرضه آن را کاهش دهد؛ همان‌طور که در مورد نسل سوم آیفون SE اتفاق افتاد.

انتظار می‌رود اپل برای سری آیفون 14 یکی از مهم‌ترین ارتقاها را به‌ارمغان بیاورد. با مدل جدید آیفون 14 مکس، آیفون‌های استاندارد اکنون از نمایشگر و باتری بزرگ استفاده می‌کنند، درحالی‌که شایعه شده است این شرکت تغییرات زیادی در دستگاه‌های رده‌بالای خود ایجاد می‌کند. آیفون 14 پرو و ​​14 پرو مکس دارای طراحی جدید، دوربین‌های اصلی بهبودیافته، دوربین سلفی اصلاح‌شده، تراشه A16 و افزایش قیمت 100 دلاری خواهند بود.

نظر شما پیرامون معرفی زودهنگام سری آیفون 14 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی