حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سری شیائومی 13 با حاشیه‌های باریک نمایشگر LTPO + 2K معرفی خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

شیائومی هنوز سری 12T را در بازارهای جهانی عرضه نکرده اما شایعات در مورد سری 13 پرچمداران این شرکت از هم‌اکنون درحال انتشار است. گزارش اخیر حاکی از آنست که این خانواده دارای باتری با شارژ فوق‌سریع 100 واتی تک‌سلولی، تراشه شارژ داخلی و شارژ بی‌سیم 50 واتی خواهد بود. همچنین Xiaomi 13 به نمایشگری با وضوح 2K به‌همراه فناوری LTPO و حاشیه‌های حتی باریک‌تر مجهز خواهد شد.

سری شیائومی 13

طبق گفته‌های افشاگر مشهور چینی، Digital Chat Station، مدل استاندارد شیائومی 13 با نمایشگر تخت استاندارد با رزولوشن 1080P عرضه می‌شود، درحالی‌که شیائومی 13 پرو رده‌بالاتر ممکن است دارای نمایشگر منحنی با رزولوشن 2K، فناوری LTPO + E6 باشد. ادعا می‌شود که هر دو دستگاه دارای سوراخ نمایشگر مرکزی مشابه پرچمداران پیشین این شرکت هستند.

علاوه‌بر این، افشاگر مذکور فاش کرده است که شیائومی دستگاه‌ها را با استفاده از فرآیند تولید جدیدی می‌سازد که به باریک نگه‌داشتن حاشیه‌ها کمک می‌کند. گفته می‌شود که این شرکت از فرآیند COP استفاده می‌کند که شامل خم کردن بخشی از صفحه‌نمایش برای کاهش حاشیه‌ها است. شیائومی پیش از این از این فرآیند در گوشی هوشمند Civi 1S استفاده کرده بود.

سری شیائومی 13

سری شیائومی 13

شایعه شده است که خانواده 13 شیائومی به باتری تک‌سلولی مجهز شده و از شارژ بی‌سیم 50 واتی نیز پشتیبانی می‌کند. علاوه‌بر این، گفته می‌شود که این سری از تراشه داخلی Surge P1 این شرکت برای مدیریت مؤثرتر انرژی استفاده می‌کند.

طبق گزارش‌های قبلی، سری آینده از پردازنده معرفی‌نشده‌ی Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 قدرت خود را تأمین می‌کند. همچنین، احتمالاً هیچ مدلی با تراشه دیمنسیتی مدیاتک مانند امسال وجود نخواهد داشت. انتظار می‌رود گوشی‌های سری 13 شیائومی دارای صفحه‌نمایش 2K با وضوح بالا باشند که از رفرش‌ریت 120 هرتز نیز پشتیبانی می‌کند.

همان‌طور که گفته شد، این سری ممکن است شامل دو دستگاه شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو باشد و همچنین ممکن است در نوامبر سال جاری معرفی و عرضه شوند.

نظر شما پیرامون گوشی‌های هوشمند سری Xiaomi 13 و مشخصات احتمالی آن‌ها چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی