حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ: فروش دستگاه های تاشو ما تا سال 2025 از سری گلکسی S پیشی می‌گیرد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

احتمالاً باید بدانید که سامسونگ به تازگی جدیدترین دستگاه های تاشو خود در سری Z، شامل گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 را معرفی کرده است. سامسونگ Galaxy Z Fold و سامسونگ Galaxy Z Flip به طور خاص بازار گوشی های هوشمند را بازتعریف کرده اند و به شاهرگ اصلی در جریان گوشی های تاشو معروف هستند. چیزی که زمانی یک ویژگی خاص و کمتر کاربردی بود، اما اکنون نوید می دهد که نحوه استفاده از دستگاه های تلفن همراه را به کلی تغییر دهد.

سامسونگ گلکسی زد فولد 4 رسما معرفی شد: ارگونومی بهینه و دوربین بهتر

بنابراین سامسونگ مطمئن است که تاشوها در این سرمایه گذاری موفق خواهند بود. در واقع، سامسونگ معتقد است که تا سال 2025 گوشی های تاشو به استاندارد در گوشی های هوشمند تبدیل خواهند شد.

به گفته Roh Tae-Moon، رئیس بخش موبایل سامسونگ الکترونیکس، تا سال 2025، اقلام تاشو این شرکت بیش از 50 درصد از کل محموله گوشی های هوشمند برتر یا به عبارتی پرچمدار سامسونگ را به خود اختصاص خواهند داد. این بدان معناست که آنها از سری S سامسونگ (شامل نسخه های پلاس و اولترا)، در خط تولید پرچمداران فعلی سامسونگ، پیشی خواهند گرفت. این اطلاعات از منابع معتبر کره‌ای رسیده است.

سامسونگ: فروش دستگاه های تاشو ما تا سال 2025 از سری گلکسی S پیشی می‌گیرد

در چند سال گذشته، دستگاه های تاشو موفقیت تجاری بیشتری کسب کرده‌اند و سامسونگ خود را به عنوان رهبر بلامنازع بازار در این بخش تثبیت کرده است. خانواده Flip و Fold از نظر سخت افزاری راه طولانی را پیموده اند و هر نسل نسبت به نسل قبلی طراحی را بهبود بخشیده و تجربه گوشی های تاشو را نیز بهبود می بخشد.

سامسونگ همچنین با کاهش قیمت‌ های سری Z در طول سال‌ها، ارائه تبلیغات ویژه برای تشویق کاربران به خرید تاشو و کاهش هزینه‌ های تعمیرات آنها، تلاش زیادی برای توجه بیشتر و سرمایه گذاری در خانواده‌ Flip و Fold انجام داده است.

در بیشتر موارد، سامسونگ در تلاش خود برای موفقیت تجاری Fold و Flip موفق بوده است. اما مشکل اینجاست که این موفقیت بزرگ سامسونگ به معنای نوعی انحصار و کاهش نوآوری است. در واقع در خارج از چین، سامسونگ در بخش نسبتاً کوچک گوشی های تاشو در بازار گوشی های هوشمند، عملاً بدون رقیب است. این امر منجر به رکود نوآوری در این شرکت شده است، به طوری که هر نسل از Fold و Flip تنها تغییرات جزئی را به همراه دارند.

سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۴ رسما معرفی شد: تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 با قیمت ۹۹۹ دلار

بله برای دستیابی به یک هدف بزرگ این تغییرات کافی نخواهد بود. اگر قرار است دستگاه های تاشو به استاندارد جدید در گوشی‌ های هوشمند تبدیل شوند، تولیدکنندگان بیشتری باید وارد میدان شوند و روی تولید آن‌ها کار کنند. در حال حاضر صحبت از اینکه دستگاه های تاشو به استاندارد در این صنعت تبدیل شوند، مستقیما به معنای تبدیل شدن سامسونگ به استاندارد در این صنعت است. منبع می‌گوید در واقع حتی در بهترین حالت نیز کمی دور از ذهن به نظر می رسد که اپل یا سایر شرکت ها در کمتر از 3 سال و تا سال 2025 در این مورد چیزی برای گفتن به سامسونگ داشته باشند.

 

نظر شما راجع به این پیش‌بینی سامسونگ چیست؟ آيا این شرکت می‌تواند تا سال 2025 به این هدف دست یابد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری