حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت هوشمند شیائومی S1 Pro با نمایشگر آمولد و قیمت 222 دلاری معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ساعت هوشمند، شیائومی

شیائومی Watch S1 Pro امروز در چین معرفی شد. این ساعت هوشمند در کنار تعداد زیادی دستگاه دیگر که در رویداد امروز معرفی می‌شوند، قرار می‌گیرد. از جمله دستگاه هایی که امروز شیائومی آنها را معرفی می‌کند شیائومی میکس فولد 2، شیائومی بادز 4 پرو، شیائومی پد 5 پرو و ردمی K50 نسخه Extreme Edition خواهد بود که همگی به زودی وارد بازار چین می‌شوند.

 

اما جدیدترین ساعت هوشمند شیائومی یک نسخه ارتقا یافته از Watch S1 است که در اواخر سال میلادی گذشته معرفی شد. برای آشنایی با این ساعت هوشمند جدید با ترنجی همراه باشید.

ساعت هوشمند شیائومی S1 Pro با نمایشگر آمولد و قیمت 222 دلاری معرفی شد

مشخصات Xiaomi Watch S1 Pro

ساعت هوشمند شیائومی S1 پرو دارای یک صفحه دایره ای با قطر 46 میلی متری و بدنه فولادی ضد زنگ است. همچنین دارای یک دکمه چرخشی و یک دکمه تقریبا نامرئی در سمت راست دستگاه است. این ساعت هوشمند دارای صفحه نمایش 1.47 اینچی آمولد با وضوح 480 در 480 پیکسل و روشنایی 600 نیت است. همچنین تا عمق 5 متری در برابر آب مقاوم است.

شیائومی Watch S1 Pro به مانیتور ضربان قلب 24 ساعته و سنسور SpO2 مجهز شده است. این قابلیت می تواند الگو های خواب، سطح استرس و دمای پوست را ردیابی کند. این دستگاه پوشیدنی شیائومی، دارای بیش از 100 حالت تمرینی است. همچنین GPS داخلی برای ضبط فعالیت های خارج از منزل مانند دوچرخه سواری و دویدن بدون نیاز به گوشی هوشمند نیز در این ساعت هوشمند وجود دارد.

منبع می‌گوید، شیائومی Watch S1 Pro از یک پردازنده 12 نانومتری بهره می برد که گفته می شود عمر باتری فوق العاده بالایی دارد. این ساعت هوشمند از برنامه های شخص ثالث پشتیبانی می کند و بر روی رابط کاربری MIUI مخصوص ساعت هوشمند اجرا می شود. ویژگی های راحتی را نیز مانند پخش موسیقی، کنترل تلویزیون های شیائومی، چراغ قوه و موارد دیگر را ارائه می دهد. این ساعت هوشمند دارای بلوتوث 5.0 و پشتیبانی از اتصال NFC است.

ساعت Xiaomi Watch S1 Pro توسط یک باتری 500 میلی آمپر ساعتی پشتیبانی می شود که ادعا می شود با شارژ کامل 15 روز طول عمر را می دهد. این دستگاه از شارژ مغناطیسی و همچنین شارژ معکوس با یک تلفن سازگار پشتیبانی می کند.

ساعت هوشمند شیائومی S1 Pro

قیمت ساعت هوشمند S1 Pro شیائومی

ساعت Xiaomi Watch S1 Pro دارای برچسب قیمت 1499 یوان یا به عبارتی 222 دلاری است و با بند های مختلفی از جمله استیل ضد زنگ و چرمی ارائه می‌شود. این ساعت هوشمند از امروز برای خرید در چین در دسترس خواهد بود.

 

نظر شما راجع به قیمت و مشخصات شیائومی Watch S1 Pro چیست؟ آن را قابل رقابت با رقبا می‌دانید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری