حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی موتورولا Moto Tab G62 به همراه مشخصات و طراحی آن تایید شدند

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، تبلت، موتورولا

روز گذشته موتورولا G32 در کشور هند معرفی شد. همچنین می‌دانیم که این کمپانی فردا (یازدهم آگوست-۲۰ مرداد) از موتو G62 5G در هند رونمایی می‌کند. هم اکنون تایید شده است که تاریخ معرفی موتورولا Moto Tab G62 نیز روز هفدهم آگوست (۲۶ مرداد ماه) خواهد بود.

تاریخ معرفی موتورولا Moto Tab G62 بیست و ششم مرداد خواهد بود

صفحه تبلت موتورولا Tab G62 در وب‌سایت Flipkart فعال شده است. این وب سایت طراحی و برخی از مشخصات کلیدی تبلت آینده موتورولا را فاش می‌کند. تصاویر منتشر شده نشان می‌دهند که صفحه نمایش Tab G62 موتورولا حاشیه های کمی داشته و قاب پشتی آن به صورت دو رنگ طراحی شده است. تنها یک دوربین در قاب پشتی این تبلت قرار گرفته و از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به برخورداری از جک ۳.۵ میلی متری صدا، پورت USB Type-C و چهار بلندگو با پشتیبانی از دالبی اتموس اشاره کرد.

Moto Tab G62

 

موتورولا Moto Tab G62 دارای صفحه نمایش ۱۰.۶ اینچی IPS LCD با رزولوشن 2K خواهد بود. این دستگاه به طور پیش فرض به دوازدهمین نسخه اندروید مجهز بوده و از ویژگی هایی مانند حالت مخصوص مطالعه و Google Kids space برخوردار است. تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ نیروی پردازشی مورد نیاز تبلت آینده موتورولا را تامین خواهد کرد. این دستگاه دارای باتری پرظرفیت ۷,۷۰۰ میلی آمپری بوده و وب‌سایت GizmoChina ادعا می‌کند که در جعبه آن یک آداپتور ۲۰ واتی نیز وجود خواهد داشت. این تبلت در دو نسخه با پشتیبانی از شبکه اینترنت 4G و Wi-Fi عرضه می‌شود.

موتورولا در سال ۲۰۲۱ با معرفی Moto Tab G20 با قیمت ۱۰,۹۹۹ روپیه (حدوداً معادل ۱۳۸ دلار) به بازار تبلت هند بازگشت. در ژانویه امسال، این شرکت تب G70 را با قیمت ۲۱,۹۹۹ روپیه (۲۷۷ دلار) رونمایی کرد. به نظر می رسد تب G62 در این کشور حدود ۱۵,۰۰۰ روپیه (۱۸۹ دلار) قیمت داشته باشد.

موتورولا Moto G32 با اسنپدراگون 680 و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی معرفی شد

نظر شما چیست؟ موتورولا Moto Tab G62 پس از معرفی چه قیمتی خواهد داشت؟ آیا حاضرید برای یک تبلت نه چندان قدرتمند و فاقد شبکه 5G حدود ۲۰۰ دلار پرداخت کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی