حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر زنده گلکسی زد فلیپ ۴ سامسونگ این دستگاه را در دو رنگ نشان می‌دهد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

چند ماه پیش بود که اولین تصاویر زنده گلکسی زد فلیپ ۴ منتشر شدند. اکنون عکس های بیشتری از ماکت این تلفن هوشمند انتشار یافته است. در کنار این تصاویر جدید، ویدئویی نیز منتشر شده که زوایای مختلف ماکت Galaxy Z Flip 4 را نشان می‌دهد.

گلکسی زد فلیپ ۴ ابعاد بزرگ‌تری نسبت به نسل قبل دارد

تصاویر زنده جدید گلکسی زد فلیپ ۴، این دستگاه را در دو رنگ نشان می‌دهند. یکی از این رنگ ها مشکی بوده و دیگری «طلایی صورتی» است. اگر به خاطر داشته باشید، ماژول دوربین و صفحه نمایش موجود در قاب پشتی Galaxy Z Flip 3 مشکی رنگ بود. با توجه به عکس های موجود می توان متوجه شد که این روند در نسل آینده گوشی های تاشو سامسونگ نیز ادامه خواهد یافت. احتمالا قاب دوربین تمام رنگ های زد فلیپ ۴، مشکی هستند. علاوه بر رنگ‌های استاندارد، Galaxy Z Flip 4 بخشی از برنامه Bespoke سامسونگ خواهد بود. این امر به شما امکان می‌دهد که رنگ های مختلفی را برای قاب و سایر قسمت های گوشی انتخاب کنید. در نتیجه شما توانایی انتخاب از بین بیش از ۷۰ ترکیب را خواهید داشت.

همان‌طور که می‌توان مشاهده کرد، طراحی Galaxy Z Flip 4 کم و بیش مشابه سال گذشته بوده و تغییر بنیادی رخ نداده است. البته ابعاد مدل جدید کمی بزرگ تر از زد فلیپ ۳ خواهد بود. زد فلیپ ۴ ابعاد ۱۶۷.۹×۷۳.۶×۷.۲ میلی متر و ابعاد مدل پیشین ۱۶۶×۷۲.۲×۶.۹ میلی متر است. به نظر می‌رسد که این ضخامت بیشتر و ابعاد کلی بزرگتر به دلیل افزایش حجم باتری است. گفته می‌شود که حجم باتری گوشی تاشو آینده سامسونگ از ۳,۳۰۰ به ۳,۷۰۰ میلی آمپر افزایش خواهد یافت.

نمایشگر ها اما ثابت خواهند ماند. زد فلیپ ۴ نیز نمایشگر ۶.۷ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰×۲۶۴۰ پیکسل خواهد شد. در ابتدا گفته میشد که نمایشگر ثانویه تلفن هوشمند تاشو آینده سامسونگ اندازه بزرگتری نسبت به نسل قبل خواهد داشت. بررسی های جدید اما نشان داده‌اند که Galaxy Z Flip 4 نیز به همان نمایشگر بیرونی کوچک ۱.۹ اینچی مجهز می‌شود.

همان طور که GSMArena اشاره کرده است، رویداد Galaxy Unpackedسامسونگ فردا برگزار خواهد شد. سامسونگ در این رویداد محصولات جذابی (مانند گلکسی زد فلیپ ۴، گلکسی زد فولد ۴ و ساعت های جدید) را معرفی خواهد کرد. با ترنجی همراه باشید تا ببینیم چه میزان از شایعات و گمانه زنی های موجود، به طور رسمی تأیید خواهند شد.

مجموعه قاب های گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 به‌همراه قیمت آن‌ها فاش شد

نظر شما چیست؟ آیا زد فلیپ ۴ نیز مانند نسل قبل فروش خوبی را تجربه خواهد کرد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی