حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ عرضه گلکسی زد فلیپ 4 در بیش از 70 رنگ مختلف را به‌طورتصادفی تأیید کرد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

سامسونگ قرار است رویداد آینده Unpacked 2022 خود را هفته آینده برگزار کند؛ جایی که این شرکت سری جدید گوشی‌های هوشمند تاشو خود یعنی Galaxy Z Flip 4 و Galaxy Z Fold 4 را در آن معرفی خواهد کرد. حال پیش از رونمایی رسمی، کمپانی کره‌ای به‌طور تصادفی تأیید کرده است که گلکسی زد فلیپ 4 در 71 نوع رنگ مختلف در دسترس خواهد بود که این مورد، گزارش‌های پیشین پیرامون تنوع رنگ‌بندی وسیع این گوشی را تأیید می‌کند.

عرضه گلکسی زد فلیپ 4 در بیش از 70 نوع رنگ مختلف

تمامی انواع رنگ و فضای ذخیره‌سازی ممکن گلکسی Z Flip 4 ،Galaxy Z Fold 4 ،Galaxy Watch 5 و Galaxy Watch 5 Pro، اخیرا در وب‌سایت بیمه سامسونگ انگلستان فهرست شده است. این صفحه وب همچنین به چهار رنگ اصلی گلکسی زد فلیپ 4 اشاره می‌کند: آبی، بنفش بورا، گرافیت و طلایی صورتی. بااین‌حال، نسخه BESPOKE این گوشی در رنگ‌های بسیار بیشتری عرضه خواهد شد، از مشکی سبز دریایی گرفته تا سیاه زرد سفید!

قاب گوشی آینده را می‌توان در سه رنگ مشکی، نقره‌ای و طلایی سفارش داده و همچنین می‌توان آن‌ها را با سبز، آبی، قرمز، زرد و سفید برای بقیه قسمت‌های بالایی یا پایینی گوشی (یا هر دو) ترکیب کرد. از نمای بیرونی این تعداد، کل ترکیب‌ها را به 71 می‌رساند. این وب‌سایت همچنین گلکسی زد فلیپ 4 را در نسخه‌های 128 و 256 گیگابایتی فهرست کرده است.

عرضه گلکسی زد فلیپ 4 در بیش از 70 نوع رنگ مختلف

عرضه گلکسی زد فلیپ 4 در بیش از 70 نوع رنگ مختلف

Galaxy Z Fold 4 نیز در سه رنگ بژ، خاکستری/سبز و مشکی فانتوم و در دو نسخه 256 و 512 گیگابایتی عرضه خواهد شد. بااین‌حال، ممکن است یک نسخه 512 گیگابایتی از Z Flip 4 و یک نسخه یک ترابایتی از Z Fold 4 نیز وجود داشته باشد، اما فقط در بازارهای منتخب.

سامسونگ همچنین گلکسی واچ 5 را در دو اندازه (40 میلی‌متر و 45 میلی‌متر)، چهار رنگ (آبی، طلایی، گرافیت و نقره‌ای) و دو نوع اتصال (بلوتوث و LTE) عرضه خواهد کرد. همچنین یک نسخه گلف از این ساعت مشابه گلکسی واچ 4 وجود خواهد داشت. گلکسی واچ 5 پرو نیز در اندازه قاب 45 میلی‌متری موجود بوده و در رنگ‌های مشکی و تیتانیوم و در نسخه‌های بلوتوث و LTE در دسترس خواهد بود.

نظر شما پیرامون عرضه Galaxy Z Flip 4 سامسونگ در بیش از 70 نوع رنگ مختلف چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی