حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی زد فولد 4 پیش از رونمایی رسمی در دستان یک کاربر دیده شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

جدیدترین اطلاعات، تصاویری از سامسونگ گلکسی زد فولد 4 را در دستان یک کاربر برای ما به ارمغان می‌آورد و یک نگاه کلی از دستگاه را ارائه می‌کند. حتی با وجود اینکه کمتر از یک هفته دیگر به رویداد سامسونگ در 19 مرداد ماه باقی مانده است، اما این افشاگری ها متوقف نخواهد شد. این تصاویر با جزئیاتی در مورد برخی از ویژگی های جدید افشا شدند و با توضیحات پيرامون بهبود هایی که در Galaxy Z Fold 4 ایجاد شده همراه هستند. اینها همه چیز های هیجان انگیزی است که قبل از رویداد رسمی این شرکت به بیرون افشا شده است.

تمام محصولات سامسونگ در رویداد Unpacked 2022 آینده این شرکت فاش شد

روز گذشته تصاویر گلکسی زد فلیپ 4 را نیز در دستان این افشاگر برای شما کاربران در ترنجی پوشش دادیم. حالا اما تصاویر مشابهی از گلکسی زد فولد 4 اکنون در فضای آنلاین منتشر شده است. ظاهراً شخصی توانسته است قبل از راه‌اندازی، هر دو دستگاه را در دستان خود بگیرد.

تصاویر سامسونگ گلکسی زد فولد 4 در دستان یک کاربر

همانطور که انتظار می رفت، Galaxy Z Fold 4 شبیه به آنچه در رندر های با وضوح بالا فاش شده بود، به نظر می رسد. اینجا تغییرات جزئی در طراحی ایجاد شده است که آن را از مدل قبلی خود متمایز می کند. رنگ جدید نیز نسبتاً چشمگیر به نظر می رسد.

تصویر سامسونگ گلکسی زد فولد 4 در دستان یک کاربر

تصویر سامسونگ گلکسی زد فولد 4 در دستان یک کاربر

به گزارش Sammobile، چندین جزئیات در مورد ویژگی های جدید این دستگاه نیز به بیرون افشا شده است. این مواد نشان می دهد که سامسونگ گلکسی زد فولد 4 را به سنسور 12 مگاپیکسلی اولتراواید، 50 مگاپیکسلی اصلی و 10 مگاپیکسلی تله فوتو مجهز کرده است که از زوم اپتیکال 3 برابر و زوم 30 برابری دیجیتال پشتیبانی می کند. دوربین اصلی به دلیل وجود پیکسل حساس‌تر 23 درصدی به نور، عکسبرداری و ویدیو های پایدار و مناسب را در شب امکان پذیر می کند. لرزشگیر اپتیکال تصاویر و لرزشگیر پیشرفته دیجیتال ویدیو ها نیز در این دستگاه گنجانده شده است.

کاربران نقشه زوم را در گوشه‌ای از نمای عکس می بینند و این به آنها امکان می دهد پیش نمایش اصلی و نمای نقشه زوم را برای ضبط دقیق مکان مورد نظر مقایسه کنند. همچنین می توان به راحتی به نمای سلفی با دوربین های اصلی تغییر موضع داد و بدون نیاز به تا کردن دستگاه به کنترل های دوربین دسترسی داشت.

تصاویر سامسونگ Galaxy Z Fold 4

تصاویر سامسونگ Galaxy Z Fold 4

همه اینها امکانات نسبتاً جالبی است زیرا نشان می دهد سامسونگ چگونه از این فرم منحصر به فرد بیشترین استفاده را می کند.

 

همانطور که گفتیم این شرکت قرار است گلکسی زد فولد 4 را در رویداد بزرگ خود در 19 مرداد ماه 1401 معرفی کند. این دستگاه به احتمال زیاد چند هفته پس از رونمایی به بازار خواهد آمد. آن را چطور ارزیابی می‌کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری