حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی زد فلیپ 4 در دستان یک کاربر دیده شد: رونمایی در 19 مرداد ماه

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

خیلی از طرفداران سامسونگ برای گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ 4 هیجان زده هستند. این دستگاه یکی از مورد انتظارترین گوشی های سامسونگ در سال 2022 است. گرچه از نظر من اگر جزئیات این دستگاه یک سورپرایز بزرگ باقی می ماند، بسیار بهتر بود. اما در روزها و حتی ماه های اخیر تعداد زیادی از جزئیات گلکسی Z Flip 4 به بیرون افشا شد و ما شاهد آنها بودیم. در آخرین افشا، حالا تصاویر واقعی Galaxy Z Flip 4 سامسونگ نیز در دستان یک کاربر دیده می‌شود. بیایید در ترنجی به آنها نگاهی بیاندازیم.

افزایش جزئی قیمت گلکسی زد فلیپ ۴ محتمل است

امروز، چند تصویر حقیقی از Galaxy Z Flip 4 به صورت آنلاین به بیرون درز کرده است. اکنون شکی وجود ندارد که این دستگاه چگونه خواهد بود.

همانطور که این تصاویر منتشر شده در توییتر نشان می دهد، سامسونگ به وضوح تغییرات عمده طراحی را برای یک سال دیگر حفظ کرده است. بنابراین Galaxy Z Flip 4 تقریباً شبیه به Galaxy Z Flip 3 است. نه اینکه چیز بدی باش، زیرا گلکسی زد فلیپ 3 نیز خود یک گوشی بسیار شیک محسوب می‌شود.

تصاویر حقیقی سامسونگ گلکسی زد فلیپ 4

تصاویر حقیقی سامسونگ گلکسی زد فلیپ 4

مشخصات گلکسی زد فلیپ 4

قبلاً اطلاعات زیادی راجع به این دستگاه افشا شده است که همه چیز هایی را که سامسونگ چهار روز دیگر در مراسم خود رونمایی خواهد کرد را فاش کرده است. بنابراین زمانی که گلکسی زد فلیپ 4 به طور رسمی در این رویداد معرفی شود، درباره مشخصات آن برای کاربران جای تعجبی نخواهد بود.

افشا های قبلی نیز رندر هایی با وضوح بالا از دستگاه را برای ما به ارمغان آورده است. در این گزارش ها که در ترنجی نیز به آنها اشاره کردیم، به مشخصات این دستگاه اشاره شده است. آنها همچنین بر این احتمال تاکید کرده اند که گلکسی زد فلیپ 4 ممکن است گرانتر از نسل قبلی خود باشد.

تمام محصولات سامسونگ در رویداد Unpacked 2022 آینده این شرکت فاش شد

منبع می‌گوید با این حال، طرفدارانی که به برخی تغییرات عمده در طراحی امیدوار بودند ممکن است ناامید شوند. اینکه آیا این مانع از خرید تاشو جدید می شود یا خیر و فروش این دستگاه چگونه خواهد بود، باید دید. گلکسی زد فلیپ 4 قرار است در رویداد سامسونگ در 19 مرداد ماه 1401 رونمایی شود. این دستگاه به احتمال زیاد قبل از پایان ماه میلادی جاری وارد بازار ها خواهد شد.

 

از دستگاه های تاشو استقبال می‌کنید؟ طراحی سامسونگ گلکسی زد فلیپ 4 برای شما چگونه ارزیابی می‌شود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری