حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ برنامه تعمیر سلف سرویس خود با همکاری iFixit را معرفی کرد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

پس از گوگل و اپل، اکنون سامسونگ نیز تصمیم گرفته است با iFixit شریک شده و خدمات تعمیر سلف سرویس خود را برای گوشی‌ها و تبلت‌های گلکسی ارائه کند. برنامه تعمیر به‌طور رسمی از امروز در ایالات‌متحده راه‌اندازی شده و شرکت کره‌ای تمام جزئیات ضروری را در مورد نحوه تعمیر دستگاه‌های گلکسی توسط کاربران به‌اشتراک گذاشته است.

برنامه تعمیر سلف سرویس سامسونگ با همکاری iFixit

این دو شرکت به‌تازگی یک بیانیه مطبوعاتی را منتشر کرده و در آن، سامسونگ ذکر کرده است که با iFixit همکاری می‌کند تا تعمیر سلف سرویس خود را ارائه دهد. این بدان معناست که iFixit اکنون قطعات موردنیاز شرکت کره‌ای را برای کسانی که به‌دنبال تعمیر دستگاه‌های خود هستند، ارائه خواهد کرد.

در ابتدا، برنامه تعمیر سلف سرویس سامسونگ برای گوشی‌های خانواده گلکسی S20 و گلکسی S21 به‌همراه تبلت گلکسی تب S7 پلاس در دسترس خواهد بود. برای کسانی که می‌خواهند گوشی‌های خود را به‌تنهایی تعمیر کنند، می‌توانند به بخش‌های جدید از نمایشگر، پنل‌های پشتی و همچنین پورت‌های شارژ این دستگاه‌ها دست پیدا کنند. سامسونگ همچنین ابزارهای مناسبی را در اختیار شما می‌گذارد که به شما امکان می‌دهد تا گوشی‌های خود را تعمیر کنید.

کاربران می‌توانند مجموعه‌هایی را خریداری کنند که شامل صفحه‌نمایش، قاب فلزی و قاب گوشی و باتری برای تعویض صفحه‌نمایش است. بااین‌حال، اگر باتری متورم شده است، سامسونگ پیشنهاد می‌کند که این قطعه را به‌تنهایی تعمیر نکنید زیرا ممکن است خطرناک باشد.

برنامه تعمیر سلف سرویس سامسونگ با همکاری iFixit

برنامه تعمیر سلف سرویس سامسونگ با همکاری iFixit

برنامه جدید تعمیر سامسونگ همچنین به کسانی که علاقه‌مند به تعمیر دستگاه خود هستند، راهنمای گام‌به‌گام را ارائه می‌دهد.

سامسونگ اشاره کرده است که برنامه جدید تعمیر خود نه‌تنها به افزایش عمر گوشی کمک می‌کند، بلکه درنهایت به کاهش ضایعاتی که هنگام هدر رفتن این دستگاه‌ها ایجاد می‌شود نیز کمک می‌کند. این غول کره‌ای همچنین قصد دارد دستگاه‌های بیشتری را در آینده اضافه کند.

برای کسانی که علاقه دارند تعمیرات را خودشان انجام دهند، می‌توانند قطعات را از iFixit ،Samsung 837 و فروشگاه‌های خرده‌فروشی و خدمات سامسونگ در اختیار داشته باشند. متأسفانه، درحال‌حاضر، ما در مورد هزینه این قطعات اطلاعاتی نداریم، اما با دریافت اطلاعات بیشتر، شما را در جریان خواهیم گذاشت.

نظر شما پیرامون برنامه تعمیر دستگاه‌های سامسونگ با همکاری iFixit چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی