حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون 14 به لنز 7P ساخت Sunny Optical در بیشتر دوربین‌های خود مجهز خواهد شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

با نزدیک‌شدن به زمان معرفی رسمی از آیفون 14، تحلیلگر معتبر اپل، Ming-Chi Kuo، بیان می‌کند که اپل به‌طور فزاینده‌ای سفارش لنز 7P برای دوربین‌های سری آیفون 14 خود را بر روی یک تأمین‌کننده خاص متمرکز کرده است.

لنز 7P ساخت Sunny Optical آیفون 14

حتی اگر آیفون 14 و آیفون 14 مکس ارزان‌تر مانند مدل‌های «پرو» ارتقای دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی را دریافت نکنند، اضافه شدن لنز 7P باید کیفیت تصویر آن‌ها را تا حدی بهبود بخشد. به‌گفته‌ی مینگ-چی کو، یکی از تأمین‌کنندگان اپل، Sunny Optical، ظرفیت سفارش‌های خود را افزایش داده و سهم عرضه 50 تا 60 درصدی را برای لنزهای پریمیوم خود دریافت کرده است.

برای آیفون 14 و آیفون 14 مکس، همین تأمین‌کننده سهم عرضه بین 55 تا 65 درصد را دارد. با افزایش ظرفیت تولید Sunny Optical، این شرکت می‌تواند با اپل مذاکره کرده و این امکان را به آن‌ها می‌دهد تا تعداد سفارش‌هایی را که به غول فناوری ارائه می‌کند، افزایش داده و درنتیجه سهم بازار خود را افزایش دهد. در این گزارش آمده است که از بین تمامی لنزهای آیفون، لنز اصلی که به لنز واید نیز معروف است، بیشترین حاشیه سود را دارد، بنابراین ادامه افزایش تولید به‌نفع Sunny Optical خواهد بود.

لنز 7P ساخت Sunny Optical آیفون 14

لنز 7P ساخت Sunny Optical آیفون 14

در ظاهر، Sunny Optical از قابلیت‌های Largan پیشی گرفته است، که برای تأمین‌کننده لنزهای آیفون اپل نیز اتفاق می‌افتد. با توجه به پیشرفت این تأمین‌کننده، Sunny Optical ممکن است تأمین‌کننده اصلی لنزهای ToF (Time-of-Flight) برای آیفون 15 در سال 2023 شود. Yujingguang تأمین‌کننده فعلی لنزهای ToF اپل است، بنابراین سفارش‌های داده‌شده به Sunny Optical بر روی لنزهای ToF این شرکت تأثیر خواهد گذاشت.

برای جمع‌بندی، آیفون 14 و آیفون 14 مکس احتمالاً با دوربین‌های 12 مگاپیکسلی عرضه می‌شوند و انتظار می‌رود که طراحی این دستگاه‌ها با ناچ کوچک‌تر مشابه با آیفون 13، بدون تغییر باقی بماند. بااین‌حال، ما باید انتظار ارتقای دوربین گسترده‌ای را برای سری پرو داشته باشیم، با شایعات اپل برای اضافه کردن یک سنسور 48 مگاپیکسلی به لنز اصلی دوربین آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس.

نظر شما پیرامون لنز 7P ساخت Sunny Optical آیفون 14 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی