حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رابط کاربری MIUI 13.1 منتشر شد؛ کدام دستگاه ها این آپدیت را دریافت می‌کنند؟

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، شیائومی

می‌دانیم که بین دو رابط کاربری MIUI 13 و ۱۴ یک نسخه به نام MIUI 13.5 وجود خواهد داشت. قطعا بسیاری از کاربران گوشی های هوشمند شیائومی منتظر دریافت این نسخه هستند. هم اکنون اما آپدیت بزرگ دیگری منتشر شده است. در حال حاضر رابط کاربری MIUI 13.1 برای برخی از دستگاه های شیائومی در دسترس است. مهمترین تغییر در این نسخه، برخورداری از سیزدهمین نسخه اندروید است.

رابط کاربری MIUI 13.1 در ابتدا فقط برای گوشی های پرچمدار عرضه خواهد شد

رابط کاربری MIUI 13.1 تفاوت زیادی با MIUI 13 ندارد. اما مهمترین تغییر این نسخه، برخورداری از اندروید ۱۳ محسوب می‌شود. گوشی های گوگل هنوز به روزرسانی اندروید ۱۳ (نسخه پایدار) را دریافت نکرده اند. در حال حاضر اما ارائه آپدیت این نسخه از اندروید به همراه رابط کاربری MIUI 13.1 در چین برای سری شیائومی ۱۲ آغاز شده است.

شیائومی ۱۲ موفق به دریافت MIUI 13.1 شده است

متاسفانه اطلاعات زیادی درباره این به روزرسانی جدید وجود ندارد. حتی گزارش اخیر وب سایت Xiaomiui نیز اطلاعات دقیقی را در اختیار ما قرار نمی‌دهد. بنابراین نمی‌توان به طور دقیق گفت که تغییرات این آپدیت جدید چیست. البته انتظار داریم که ویژگی های اندروید ۱۳ در MIUI 13.1 وجود داشته باشد. قطعا یکی از سوالات مهم آن است که آپدیت این نسخه از رابط کاربری جدید شیائومی برای چه دستگاه هایی منتشر خواهد شد؟ اگر به خاطر داشته باشید، آپدیت MIUI 12.5 مبتنی بر اندروید ۱۲، تنها برای سری شیائومی ۱۱ و K40 Pro منتشر شد. این موضوع نشان می‌دهد که رابط کاربری MIUI 13.1 (حداقل در ابتدا) تنها برای گوشی های پرچمدار این کمپانی عرضه می‌شود. بنابراین اگر از تلفن های هوشمند میان رده شیائومی استفاده می‌کنید، نباید بی صبرانه منتظر این به روزرسانی باشید.

آپدیت MIUI 13 پوکو X3 NFC به زودی ارائه خواهد شد

اما اگر کاربر Xiaomi 12 و Xiaomi 12 Pro هستید. هم اکنون می‌توانید آپدیتر گوشی خود را برای دریافت این به روزرسانی جدید چک کنید. اگر MIUI 13.1 هنوز برای شما در دسترس نیست و علاقه به نصب آن دارید، می‌توانید فایل این آپدیت را از اینترنت دانلود نموده و به صورت دستی بر روی شیائومی ۱۲ یا ۱۲ پرو خود فلش کنید.

نظر شما چیست؟ آیا MIUI 13.1 (مبتنی بر اندروید ۱۳) تنها برای گوشی های پرچمدار عرضه خواهد شد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی