حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هوآوی Enjoy 50 Pro با اسنپدراگون 680 و طراحی مشابه میت 40 رونمایی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | هواوی

در جریان رویداد معرفی محصولات هوآوی که ديروز برگزار شد، مدیر عامل هواوی گوشی هوشمند هوآوی Enjoy 50 Pro را نیز با طراحی پریمیوم آن معرفی کرد. از همان زمان در حالی که این تلفن هوشمند اکنون برای رزرو آماده می‌شود، اما جزئیات قیمت آن هنوز ناشناخته است. بیایید در ترنجی به بررسی مشخصات جدیدترین میانرده طراحی محور هواوی بپردازیم.

هوآوی Enjoy 50 Pro با اسنپدراگون 680 و طراحی مشابه میت 40 رونمایی شد

مشخصات Enjoy 50 Pro

لیست مشخصات نشان می‌دهد که Huawei Enjoy 50 Pro در چهار رنگ مشکی جادویی نیمه شب، آبی، سبز زمردی و سفید برفی موجود است. این دستگاه از یک تراشه پردازشی موبایل کوالکام اسنپدراگون 680 پشتیبانی می‌کند که یک تراشه هشت هسته‌ای است که بر اساس فرآیند 6 نانومتری ساخته شده است. این چیپست با پردازنده گرافیکی Adreno 610 همراه شده است. این پردازنده همچنین با 8 گیگابایت رم همراه می‌شود. در حالی که گزینه های حافظه ذخیره سازی 128 و 256 گیگابایتی در دسترس هستند. برای اطمینان خاطر کاربران، این دستگاه همچنین دارای 3 گیگابایت رم مجازی اضافی است. با نگاهی به طراحی و مشخصات این دستگاه بسیار شبیه و حتی به نظر ریبرندی از گوشی خود هواوی، مدل نوا Y90 به نظر می‌رسد که در ماه های گذشته معرفی شد. هنوز مشخص نیست که دلیل هواوی برای معرفی یک گوشی کاملا مشابه با آن دستگاه اما با نام دیگر در رویداد دیروز خود چیست.

از نظر صفحه نمایش اما هوآوی Enjoy 50 Pro دارای یک صفحه نمایش LCD با اندازه 6.7 اینچی با وضوح +FHD و 2388×1080 پیکسل است. این نمایشگر از طراحی همراه با حفره پانچ استفاده می‌کند و دارای پشتیبانی از نرخ تازه سازی 90 هرتز، نرخ نمونه برداری لمسی 270 هرتز و حاشیه بسیار باریک 1.05 میلی متری است.

هوآوی Enjoy 50 Pro

علاوه بر این، گوشی میان رده ممتاز هوآوی یک باتری مناسب 5000 میلی آمپر ساعتی را با پشتیبانی از شارژ سریع 40 واتی در زیر بدنه خود جای داده است. این دستگاه قادر است تنها در 30 دقیقه تا 50 درصد شارژ شود، به این معنی که شما فقط در یک ساعت شارژ کامل را دریافت می‌کنید.

برای عکاسی هوآوی Enjoy 50 Pro به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی مجهز شده است که به کمک یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک دوربین عمق میدان 2 مگاپیکسلی در یک مجموعه دوربین سه گانه خود نمایی می‌کند. این مجموعه که در یک ماژول دایره‌ای در کنار فلاش LED قرار گرفته است، در طراحی خود درست مانند سری میت 40 خواهد بود. در قسمت جلویی دستگاه نیز یک دوربین 8 مگاپیکسلی برای عکاسی سلفی وجود دارد. منبع می‌گوید این گوشی از ضبط همزمان با دوربین جلو و عقب پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، از بلوتوث 5.0، USB 2.0، جک هدفون 3.5 میلی‌متری، NFC و حسگر اثر انگشت کناری پشتیبانی می‌کند. گفتنی است که هوآوی Enjoy 50 ماه گذشته با تراشه کایرین 710A رونمایی شده بود.

هواوی Enjoy 50 با سیستم عامل هارمونی و باتری ۶,۰۰۰ میلی آمپری رونمایی شد

انتظار می‌رود Enjoy 50 Pro از فردا برای پیش‌سفارش آماده شود. ما انتظار داریم که قیمت آن زمانی که پیش‌سفارش آزاد شود، فاش شود. نظر شما راجع به مشخصات این دستگاه چیست؟ طراحی آن را می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری