حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی نوا Y90 با اسنپدراگون ۶۸۰ رسما معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | هواوی

هواوی در تلاش برای داشتن بازیکنان جدید در زمین رقابت، اقدام به معرفی گوشی‌های جدیدی می‌کند. یکی از میان‌رده‌های مهم این برند یعنی سری Y9 به روز شده و عضو جدید برای سال ۲۰۲۲ هواوی نوا Y90 نام دارد که با اسنپدراگون ۶۸۰ رسما معرفی شده است.

هواوی نوا Y90

هواوی nova Y90

هواوی nova Y90

هواوی در وب سایت خود از یک گوشی هوشمند جدید با نام Nova Y90 رونمایی کرد. این گوشی دارای صفحه نمایش بزرگ، باتری مناسب با شارژ سریع و چیپست اسنپدراگون 680 مدل LTE است.

پنل نمایشگر در اندازه 6.7 اینچی از نوع LCD با رزلوشن Full HD+ است. این نمایشگر از رفرش‌ریت 90 هرتز و تاچ سمپل‌ریت 270 هرتز پشتیبانی می کند. یک سوراخ در مرکز لبه بالا و برای دوربین سلفی تکی وجود دارد که دارای سنسور 8 مگاپیکسلی در پشت لنز f/2.0 است.

هواوی نوا Y90

هواوی نوا Y90

طراحی دوربین اصلی در قاب پشتی زیباست. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با f/1.8 بوده و توسط چند دوربین 2 مگاپیکسلی برای عکاسی ماکرو و عمق سنجی همراه شده است. آنها بر روی یک جزیره دایره‌ای شکل نصب شده اند و یک فلاش LED تکی دارند.

هوآوی nova Y90 یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از سوپرشارژ 40 واتی دارد و این شرکت قول شارژ 50 درصدی را در 30 دقیقه می دهد.

در بخش نرم‌افزاری، ما EMUI 12 را داریم اما هوآوی نمی‌گوید بر اساس کدام نسخه اندروید است. از سیستم فایل توزیع شده از طریق Huawei Computer Manager پشتیبانی می کند که به دستگاه اجازه می دهد به لپ تاپ Matebook متصل شود و بدون کابل به فایل ها دسترسی پیدا کند.

هواوی nova Y90

هواوی nova Y90

هواوی nova Y90 دارای یک نسخه با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی و سه رنگ آبی کریستالی، سفید مرواریدی، سبز زمردی و مشکی نیمه شب است. وب سایت رسمی در مورد قیمت و در دسترس بودن در این مرحله چیزی نمی گوید.

نظر شما درباره این گوشی میان رده جدید هواوی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)