حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ متخصص تراشه اپل را به‌عنوان مدیر مرکز راهکارهای بسته‌بندی جدید استخدام کرد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، پردازشگرها، سامسونگ

مهاجرت اپل به استفاده از تراشه سفارشی خود به‌تدریج صنعت کامپیوتر را متحول کرده است. این شرکت اخیرا نسل دوم پردازنده‌های سری M خود را با مک بوک ایر جدید و مک بوک پرو 13 اینچی معرفی کرده و علاوه‌بر این، طبق انتظارات اپل قصد دارد در آینده نزدیک از انواع قدرتمند تراشه M2 نیز رونمایی کند. حال، یک متخصص تراشه که در 9 سال گذشته با اپل کار می‌کرد، به‌تازگی این شرکت را ترک کرده و به سامسونگ پیوسته است.

استخدام متخصص تراشه اپل توسط سامسونگ

طبق گزارش جدیدی از Business Korea، متخصص تراشه Kim Woo-Pyeong پس از گرفتن مرخصی از تگزاس اینسترومنتز و کوالکام، 9 سال گذشته را در اپل کار می‌کرده است. این گزارش حاکی از آنست که کیم یک متخصص نیمه‌هادی بوده اما هیچ نقش و مسئولیتی از وی در اپل ذکر نشده است. بااین‌حال، او راه خود را از اپل جدا کرده و به شرکت رقیب، سامسونگ، پیوسته است.

هیچ جزئیاتی در مورد عنوان و کارکرد او در اپل ذکر نشده است. اپل از طیف گسترده‌ای از تراشه‌ها در دستگاه‌های خود استفاده می‌کند. از تراشه‌های باند اولتراواید گرفته تا پردازنده‌های سری A و سری M. همچنین شایعه شده است که این شرکت در حال کار بر روی مودم‌های 5G سفارشی خود برای آیفون‌های 2023 نیز می‌باشد.

اکنون اما، کیم به‌عنوان مدیر مرکز راهکارهای بسته بندی جدید سامسونگ انتخاب شده است. قبلاً مشاهده کرده بودیم که سامسونگ مستقیماً با شرکت‌هایی مانند TSMC و اپل رقابت می‌کند. این شرکت حتی تولید تراشه‌های 3 نانومتری را با استفاده از معماری ترانزیستوری جدید آغاز کرده است.

استخدام متخصص تراشه اپل توسط سامسونگ

استخدام متخصص تراشه اپل توسط سامسونگ

از میان همه شرکت‌های صاحب‌نام فناوری، سامسونگ در رقابت با آیفون، آیپد، اپل واچ و ایرپادز اپل، بیش از پیش توانایی دارد. بااین‌وجود، دیدن این که اپل و سامسونگ چگونه رقیب و درعین‌حال همکار در تجارت هستند، عالی است. سامسونگ همچنین یکی از تأمین‌کنندگان اصلی نمایشگرهای OLED برای اپل در کنار LG و BOE نیز به‌شمار می‌رود.

دیدگاه شما پیرامون استخدام متخصص تراشه اپل توسط سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی