حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

از رابطه مخفیانه ایلان ماسک با همسر بنیان‌گذار گوگل تا تکذیب او؛ ماجرا چیست؟!

نوشته

1 سال قبل | 2 دیدگاه | چهره ها

بنیانگذار تسلا، ایلان ماسک، مردی با ویژگی‌ های عجیب است که دائماً در اخبار حضور دارد. اینبار موضوع داستان رابطه مخفیانه آقای ایلان ماسک است. آخرین مورد از این گزارش ها حاکی از آن است که ایلان ماسک با همسر شخصی که قرار است دوست او باشد رابطه نامشروع داشته است! در واقع گزارش شده است که آقای ماسک با همسر سرگئی برین، یکی از بنیانگذاران گوگل، رابطه نامشروع داشته است.

اگر روزی آقای ماسک به دلیل پیشرفت های تکنولوژیکی خود در خبرها نیست، حتماً با توییت های متعدد و جنجالی خود در خبرها حضور دارد! رسوایی های جنسی نیز برای ایلان ماسک تازگی ندارد زیرا او چندین بار به دلیل این مسائل در اخبار بوده است. با این حال، در رویداد های اخیر، ایلان ماسک به شدت ادعا های اخیر را رد کرده و دروغین خوانده است. رئیس تسلا ادعا می کند که با همسر برین کاری ندارد.

توییت ایلان ماسک پس از آن منتشر شد که گزارشی از وال استریت ژورنال ادعا کرد که ایلان ماسک و سرگئی برین دیگر با هم دوست نیستند. دلیل پایان دوستی آنها نیز دور از ذهن نیست. زیرا این گزارش ادعا می‌کند که این دوستی به این دلیل پایان یافته است که ایلان ماسک با نیکول شاناهان، همسر سرگئی برین رابطه داشته است.

ایلان ماسک هرگونه رابطه عاشقانه با همسر بنیانگذار گوگل را تکذیب می‌کند

ایلان ماسک هرگونه رابطه عاشقانه با همسر بنیانگذار گوگل را تکذیب می‌کند

ایلان ماسک گزارشات اخیر مبنی بر هرگونه رابطه مخفیانه را بی‌اعتبار می‌خواند

به گفته ایلان ماسک، این داستان کاملاً کذب است. علاوه بر این، او ادعا می‌کند که دوستی او با سرگی هنوز پایدار و بدون خدشه است. او حتی ادعا می کند که آنها دیشب در یک مهمانی با هم بودند! گزارش‌ ها از خودی‌ ها اما ادعا می‌کنند که خانم شاناهان و ایلان ماسک در سال گذشته اتفاقات کوچکی با یکدیگر داشتند. اگرچه ماجرا کوتاه بود، اما اتفاق افتاد. در اوایل سال میلادی جاری، سرگئی برین درخواست طلاق از همسرش را که حدوداً چهار سال در تنش با او بود، ارائه کرد. او همچنین به تمام ارتباطات و روابط با رئیس تسلا پایان داد. آقای ماسک اما در توییت اخیر خود گفت:

من نیکول را فقط دو بار در سه سال اخیر دیدم، هر دو بار با افراد زیادی در اطرافمان. هیچ چیز عاشقانه‌ای وجود ندارد.

با این حال، یک نقطه سوال دیگر در کل داستان وجود دارد. بر اساس گزارش ها، سرگی برین و همسرش مشکلاتی داشتند و به طور جداگانه در یک خانه زندگی می‌کردند. رابطه ادعایی بین خانم شاناهان و آقای ماسک نیز در دسامبر سال میلادی گذشته رخ داد. دقیقا در زمانی که برین و همسرش به طور جداگانه در یک خانه زندگی می‌کردند.

ایلان ماسک در تلاشی برای پاک کردن نام خود از اتهامات، دوباره توییتر خود را باز کرد. این بار، او نوشت:

وال استریت ژورنال آنقدر بر روی من و تسلا خبر دروغین کار کرده است که شمارش آن از دست من در رفته است.

رابطه مخفیانه ایلان ماسک با همسر بنیانگذار گوگل

زندگی خصوصی ماسک در معرض عموم قرار گرفته است

زندگی خصوصی ایلان ماسک مدتی است که در معرض عمومی بوده است. در اواخر سال 2021، ایلان ماسک تایید کرد که او و یکی از مدیران شرکت فناوری او، نورالینک، یک دوقلو دارند. این پس از آن اتفاق می‌افتد که دخترش تمام روابط خود را با او قطع کرد. به گفته دخترش او نمی‌خواهد به هیچ وجه یا شکلی با پدر بیولوژیکی‌اش مرتبط باشد.

به نقل از منبع، در حال حاضر آقای برین و خانم شاناهان نیز یک قرارداد پیش از ازدواج دارند. با این وجود، این زوج در حال مذاکره برای حل و فصل برای طلاق هستند. بر اساس گزارش ها، تسویه حساب می تواند به 1 میلیارد دلار (830 میلیون پوند) برسد. خانم شاناهان طبق پروفایل لینکدین او، یک وکیل مستقر در کالیفرنیا و بنیانگذار شرکت فناوری حقوقی ClearAccessIP و بنیاد Bia-Echo است. بنیاد Bia-Echo یک سازمان بشردوستانه است.

ایلان ماسک رسما انصراف خود از خرید توییتر با قیمت 44 میلیارد دلار را اعلام کرد

دعوای ایلان ماسک با توییتر

احتمالاً به یاد دارید که چند هفته پیش، خبرهایی مبنی بر اینکه آقای ماسک توییتر را به قیمت 44 میلیارد دلار خریداری خواهد کرد، منتشر شد. با این حال به دلایلی، ایلان ماسک مجبور به عقب نشینی شد. توییتر در نهایت او را در یک شکایت رسمی به خاطر تصمیمش به دادگاه کشاند. بر اساس شاخص میلیاردر های بلومبرگ، در حال حاضر دارایی های آقای ماسک حدود 240 میلیارد دلار ارزش دارد. او همچنان ثروتمندترین مرد روی زمین است. سرگئی برین، بنیانگذار گوگل نیز با 95 میلیارد دلار ثروت هشتمین فرد ثروتمند در جهان است.

 

نظر شما راجع به حاشیه عجیب اخیر درباره رابطه مخفیانه ایلان ماسک چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام، اینطور چیزها برای افرادی مثل ایلان ماسک فکر کنم عادی باشه،ولی خب اینکه با زن دوست خودت،یا اصلا با زنی که متأهل هستش.رابطه مخفیانه حتی روابط ج…… داشته باشی واقعا ضایست، حالا معلوم نیست که این موضوع حقیقت داشته باشه یا نه، یا اگه حقیقت داشته باشه این رابطه تا کجا پیش رفته، اینارو خودشون میدوننو خدای خودشون، ولی گفتم اگه واقعیت داشته باشه واقعا ضایست بخصوص برای فردی مثل ایلان ماسک که جز معروفترین وثروتمندترین افراد جهان هستش

Mahdi

خودش گفته خونه نداشته خونه دوستاش می خوابیده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری