حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری Nothing Phone (1) مشخص شد: عملکرد درخشان با تراشه کم‌مصرف

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | Nothing، عمر باتری

حدود یک هفته‌ی قبل بود که برند نسبتا تازه‌تأسیس Nothing از اولین گوشی هوشمند خود با نام Phone (1) رونمایی کرد. این دستگاه با وجود استفاده از تراشه اسنپدراگون +778G، به‌عنوان یک گوشی میان‌رده شناخته می‌شود. حال به‌تازگی، عمر باتری Nothing Phone (1) مشخص شده است که از عملکرد کاملا قابل‌قبول با وجود تراشه کم‌مصرف و ظرفیت باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی آن حکایت دارد.

عمر باتری Nothing Phone (1)

Nothing Phone (1) از باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی انرژي خود را تأمین می‌کند. این میزان ظرفیت دقیقا معادل با رقبای خود در این رده ازجمله گلکسی A52s و Poco F4 است. همچنین می‌توان این دستگاه را ازطریق شارژرهای Power Delivery با توان 33 وات شارژ کرد.

در تست وب‌سایت gsmarena، این گوشی امتیاز استقامت باتری 108 ساعت را کسب کرده است. در این تست همچنین، هر سه آزمایش تماس، مرور وب و پخش ویدیو انجام شده است.

درجه استقامت باتری Nothing Phone (1) نشان می‌دهد که اگر روزانه یک ساعت مکالمه صوتی، مرور وب و پخش ویدیو با استفاده از این دستگاه داشته باشید، شارژ باتری چقدر دوام می‌آورد.

به‌دلیل عملکرد متوسط ​​​​حالت آماده‌به‌کار، Nothing Phone (1) نسبت به سایر رقبا دارای رتبه استقامتی کمی پایین‌تر است.

عمر باتری Nothing Phone (1)

عمر باتری Nothing Phone (1)

لازم‌به‌ذکر است که در این آزمایش، تست ویدیو در حالت رفرش‌ریت 60 هرتز انجام شده؛ درحالی‌که تست مرور وب با بالاترین نرخ نمایشگر یعنی 120 هرتز انجام شده است.

Nothing Phone (1) از شارژ سریع سیمی تا 33 وات پشتیبانی می‌کند و می‌توان آن را با هر شارژر USB-PD 3.0 موجود در بازار شارژ کرد. اولین گوشی ناتینگ قادر است تا 50 درصد از ظرفیت باتری را با 30 دقیقه شارژ مهیا کند. وب‌سایت منبع از یک شارژر 65W Baseus استفاده کرده و توانسته است تا 48 درصد از باتری Nothing Phone (1) را در نیم ساعت پر کند.

شارژ کامل Phone (1) به 91 دقیقه زمان نیاز دارد و همچنین پس از رسیدن به 80 تا 90 درصد، سرعت شارژ به‌طور قابل‌توجهی کاهش می‌یابد.

Phone (1) همچنین از شارژ بی‌سیم 15 واتی نیز پشتیبانی کرده و حتی می‌توانید از شارژ معکوس آن برای شارژ سایر دستگاه‌های دیگر پشتیبانی‌کننده از شارژ بی‌سیم استفاده کنید.

نظر شما پیرامون عمر باتری Nothing Phone (1) چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی