حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی نهایی گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 به‌همراه رنگ‌بندی آن‌ها فاش شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، سامسونگ

تا پیش از این، رندرهای غیررسمی از گوشی‌های تاشو آینده سامسونگ یعنی Galaxy Z Flip 4 و Galaxy Z Fold 4 بر اساس مدل‌های 3D CAD آن‌ها منتشر شده بود. حال امروز، در موج عظیمی از افشاگری‌ها ازطریق منابع مختلف پیرامون تاشوهای آینده شرکت کره‌ای، طراحی نهایی گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 به‌همراه رنگ‌بندی کامل آن‌ها در تصاویر غیررسمی فاش شده است که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

طراحی نهایی گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4

در ابتدا، وب‌سایت 91mobiles و افشاگر Evan Blass رندرهای مطبوعاتی از گلکسی Z Flip 4 و Z Fold 4 را منتشر کرده‌اند که در آن، تنها نمای جلویی این دستگاه‌ها قابل مشاهده است.

رندرهای زیر Galaxy Z Fold 4 را در سه رنگ مشکی فانتوم، بژ و سبز خاکستری به نمایش می‌گذارند. اگرچه رندرها بر روی صفحه‌نمایش اصلی تاشو تمرکز می‌کنند، اما نگاه دقیق‌تر نشان می‌دهد که این دستگاه دارای اسکنر اثرانگشت و دکمه تنظیم صدا در لبه سمت راست خود خواهد بود. در لبه‌ی مقابل نیز، شیار سیم‌کارت قرار گرفته است.

طراحی گلکسی زد فولد 4

طراحی گلکسی زد فولد 4

همچنین اگر روی لبه بالایی نیمه سمت راست نمایشگر زوم کنید، دو سنسور در صفحه‌نمایش را نیز مشاهده خواهید کرد. ازآنجایی‌که گلکسی زد فولد 3 دارای یک دوربین سلفی زیر نمایشگر بود، گمان می‌کنیم که یکی از این سنسورها برای همین هدف مورداستفاده قرار گیرد. اما درحال‌حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد سنسور دیگر نداریم.

همراه با گلکسی زد فولد 4، نگاهی به گلکسی زد فلیپ 4 در چهار رنگ خاکستری، بنفش، طلایی و آبی روشن خواهیم داشت. همانند گلکسی زد فولد 4، رندرهای گلکسی زد فلیپ 4 نیز بر روی صفحه‌نمایش داخلی تاشو تمرکز می‌کنند. اما آن‌ها چند جزئیات مهم دیگر را نیز در مورد این دستگاه فاش می‌کنند.

طراحی گلکسی زد فلیپ 4

طراحی گلکسی زد فلیپ 4

همان‌طور که در تصویر بالا می‌بینید، به‌نظر می‌رسد گلکسی زد فلیپ 4 دارای یک اسکنر اثرانگشت و دکمه تنظیم صدا در لبه سمت راست است. این دستگاه دارای یک پورت USB Type-C در لبه پایینی بوده که بین سوراخ بلندگو و دو سوراخ دیگر (احتمالاً برای میکروفون) قرار گرفته است. همچنین می‌توانید دوربین سلفی را که درون سوراخ نمایشگر در بالای صفحه‌نمایش داخلی قرار دارد را ببینید.

درحال‌حاضر، Blass رندرهای دیگری از تاشوهای آینده سامسونگ را به‌اشتراک نگذاشته است. اما این افشاکننده می‌گوید که به‌زودی رندرهایی را منتشر خواهند کرد که دستگاه‌ها را از زوایای مختلف و در نسخه ویژه Thom Browne و رنگ‌های سفارشی به نمایش می‌گذارد.

در یک گزارش جداگانه، وب‌سایت pricebaba طراحی گلکسی زد فولد 4، این بار در نمای جلو و پشت را به‌اشتراک گذاشته است که رنگ‌بندی جدید آن به‌همراه ماژول دوربین مشابه با گلکسی زد فولد 3 را تأیید می‌کند.

طبق آخرین تصویر از وب‌سایت mysmartprice، ما طراحی گلکسی زد فلیپ 4 در نمای جلو و پشت را داریم که بار دیگر رنگ‌بندی به‌همراه طراحی مشابه با گلکسی زد فلیپ 3 در آن تأیید می‌شود.

 

زد فلیپ جدید همچنان دارای ترکیب دوربین دوگانه و نمایشگر ثانویه 2 اینچی است. همچنین به‌نظر می رسد لولای اتصال دو نیمه تلفن کمی نازک‌تر از نسل پیش بوده، اما تشخیص آن در این تصویر با وضوح پایین دشوار است.

درنهایت، نظر شما پیرامون طراحی نهایی گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 به‌همراه رنگ‌بندی آن‌ها چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی