حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل به گسترش تأمین کنندگان خود پیش از عرضه آیفون 14 ادامه می‌دهد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل

اپل درحال آماده شدن برای آغاز تولید انبوه سری آیفون 14 خود در هفته‌های آینده است و انتظار می‌رود دستگاه‌های جدید به‌طور رسمی در اواخر تابستان امسال معرفی شوند. بااین‌حال، ازآنجایی‌که اپل با مشکلات زنجیره تأمین مواجه است، این شرکت درنظر دارد تا لیست تأمین کنندگان خود برای مدل‌های آینده آیفون 14 را گسترش دهد.

گسترش تأمین کنندگان اپل پیش از عرضه آیفون 14

به‌گفته‌ی تحلیلگر Ming-Chi Kuo در توییتر، قطعات SG Micro گواهینامه کیفیت را برای مدل‌های رده‌بالای آیفون 14 دریافت کرده‌اند. درنتیجه، شرکت چینی متخصص در مدارهای مجتمع به لیست تأمین کنندگان اپل می‌پیوندد که قطعات آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس را ارائه می‌کنند.

اپل از مدار مجتمع مدیریت انرژی SG Micro (که باتری و تغییردهنده سطح را مدیریت می‌کند) در آیفون‌های امسال استفاده خواهد کرد. کو اشاره می‌کند که این اولین باری است که SG Micro قطعاتی را برای محصولات پیشرفته اپل عرضه کرده که این مورد به شرکت چینی کمک می‌کند تا درآمد خود را افزایش دهد و همچنین تأثیر مثبتی بر عرضه آیفون 14 داشته باشد.

این تحلیلگر همچنین می‌گوید که معامله با SG Micro نشان می‌دهد که قابلیت‌های فنی تراشه‌های آن به سطح 1 رسیده است که برای قطعات مورداستفاده توسط دستگاه‌های الکترونیکی گران‌تر و پیشرفته‌تر موردنیاز است. در اوایل سال جاری، اپل همچنین با تأمین کنندگان جدیدی برای اجزای دوربین درنظرگرفته‌شده برای آیفون 14 پرو همکاری کرد.

گسترش تأمین کنندگان اپل پیش از عرضه آیفون 14

گسترش تأمین کنندگان اپل پیش از عرضه آیفون 14

آیا عرضه آیفون 14 با تأخیر مواجه می‌شود؟

در ماه مه، گزارش Nikkei Asia نشان داد که تولید آیفون 14 به‌دلیل قرنطینه‌های COVID-19 در چین سه هفته به‌تعویق افتاده است. این گزارش‌ها توسط تحلیلگر جف پو تأیید شد و فاش کرد که آیفون 14 مکس (مدل جدید 6.7 اینچی میان‌رده که انتظار می‌رود جایگزین آیفون مینی شود) بیشترین تأثیر را از تأخیرها داشته است.

کو همچنین گفت که اپل در تولید انبوه آیفون 14 با مشکلات عرضه مواجه خواهد شد. بااین‌حال، این تحلیلگر معتقد است که این مسائل “تأثیر محدودی” بر عرضه گوشی‌های جدید خواهند داشت؛ به این دلیل که اپل ماه‌ها قبل از عرضه رسمی محصولات جدید، میلیون‌ها قطعه سفارش داده که به این شرکت زمان می‌دهد تا تعداد زیادی از دستگاه‌ها را تولید کند.

بااین‌حال، با کمبود مداوم تراشه، در دسترس بودن آیفون 14 ممکن است در زمان عرضه بسیار محدود باشد. اخیراً، تخمین‌های عرضه برای مک بوک ایر جدید M2 به اواخر ماه اوت، اندکی پس از عرضه لپ تاپ جدید به فروشگاه‌ها در هفته گذشته، کاهش یافته است. محصولات دیگری مانند iPad نیز با مشکلات عرضه روبرو بوده‌اند.

انتظار می‌رود اپل چهار مدل جدید آیفون 14 را در ماه سپتامبر معرفی کند، اگرچه ارتقاهای عمده مانند طراحی سوراخ نمایشگر جدید باید منحصر به مدل‌های جدید Pro باشد.

نظر شما پیرامون گسترش تأمین کنندگان اپل پیش از عرضه آیفون 14 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی