حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تولید آزمایشی آیفون ۱۴ با هدف پشت سر گذاشتن فروش آیفون ۱۳ آغاز شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، اخبار

سری آیفون ۱۴ قرار است به عنوان جدیدترین نسل از خانواده گوشی‌های اپل، با تغییراتی محسوس و جذاب همراه شود. گویا اپل روی موفقیت این خانواده حساب زیادی باز کرده است. بنابر اطلاعات دریافتی، تولید آزمایشی آیفون ۱۴ با هدف پشت سر گذاشتن فروش آیفون ۱۳ آغاز شده است. با ترنجی همراه باشید.

تولید آزمایشی آیفون ۱۴ آغاز شد؛ تلاش اپل برای مدیریت کمبود تراشه…!

اگرچه ممکن است بازار جهانی گوشی‌های هوشمند با مشکلات زیادی مواجه شده باشد، اما آیفون ۱۳ اپل هنوز هم فروش خوبی دارد. طبق گزارش‌ها، آیفون ۱۴ اپل می‌تواند حتی بهتر از این نسل هم عمل کند. گزارش منابع مطلع اکنون ادعا می‌کند که اپل تولید آزمایشی آیفون ۱۴ را آغاز کرده و قصد دارد آن را در ماه آگوست به تولید انبوه برساند.

علاوه بر این، اپل به تامین کنندگان گفته است که فروش اولیه آیفون ۱۴ بیشتر از آیفون ۱۳ یک سال پیش خواهد بود. انتظارات اپل مطابق با انتظارات تحلیلگران وال استریت است. تعداد زیادی از تحلیلگران بر این باورند که اگر اقتصادهای بزرگ وارد رکود شوند، فروش آیفون اپل می‌تواند در کل صنعت گوشی‌های هوشمند بسیار بهتر باشد.

تولید آزمایشی آیفون ۱۴

تولید انبوه آیفون ۱۴ از ماه آگوست (مرداد ماه) آغاز می‌شود

اپل بر بازار گوشی‌های هوشمند گران‌ قیمت متمرکز است و تحلیلگران معتقدند تورم در کالاهای اصلی مانند غذا و سوخت، تاثیر کمتری بر جامعه کاربران نسبتا مرفه اپل خواهد داشت. با وجود نشانه‌هایی از کاهش تقاضای کلی در بازار گوشی‌های هوشمند، فروش آیفون در ماه جولای همچنان عالی است. با نگاهی به روند فعلی بازار، عرضه این شرکت احتمالا در ماه آینده کاهش خواهد یافت.

به عنوان مثال، فقط یکی از کارخانه‌های اپل، یک سوم تولید آیفون ۱۳ را در ماه ژوئیه نسبت به جولای گذشته عرضه کرده است. این امری نادر است، زیرا فروش آیفون معمولا در ماه‌های جولای و آگوست کاهش می‌یابد. این کاهش سرعت به این دلیل است که بیشتر مصرف کنندگان منتظر هستند تا مدل‌های جدید به طور رسمی در ماه سپتامبر معرفی و وارد بازار شوند. یکی دیگر از منابع مطلع ادعا می‌کند که از نظر تولید و عرضه، آیفون ۱۳ عملکرد بسیار خوبی دارد.

خانواده آیفون ۱۴ و هر آنچه که باید درباره آن‌ها بدانید

به گفته GizChina، کریش سانکار، تحلیلگر موسسه Cowen معتقد است که آیفون ۱۳ همچنان در چرخه عمر خود از شتاب فروش بسیار خوبی برخوردار است. این موضوع تا حدی به دلیل بازگشت شدید تقاضای مصرف کنندگان چینی است. مطابق با بازه‌های زمانی سال‌های گذشته، اپل تولید آزمایشی آیفون ۱۴ را آغاز کرده است. هدف این شرکت آغاز تولید انبوه این دستگاه‌ها در ماه آگوست است. به گفته بسیاری از تحلیلگران، این گوشی هوشمند به احتمال بسیار زیاد در پاییز (سپتامبر) عرضه می‌شود. برای سری آیفون ۱۴، پیش‌بینی اولیه فروش اپل کمی بیشتر از آیفون ۱۳ یک سال پیش است. نظر شما در مورد تولید آزمایشی آیفون ۱۴ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان