حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی ناشناخته برای Galaxy S23 Ultra استفاده خواهد شد؟

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | حتما بخوانید، سامسونگ، شایعات

دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی می تواند یکی از ترندهای سال ۲۰۲۳ باشد. هر چند موتورلا در این زمینه پیش‌دستی می کند اما گفته می شود سامسونگ هم در پرچمدار ۲۰۲۳ خود از دوربینی با این رزلوشن استفاده خواهد کرد. شایعه جدید به ما می گوید که دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی ناشناخته برای Galaxy S23 Ultra استفاده خواهد شد.

دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی

انتظار می رود گلکسی اس 23 اولترا اولین گوشی هوشمند سامسونگ با دوربین 200 مگاپیکسلی باشد. با این حال طبق یک شایعه جدید، این شرکت هنوز سنسور 200 مگاپیکسلی را که قصد دارد برای گوشی پرچمدار بعدی خود از سری S استفاده کند، معرفی نکرده است.

به عبارت دیگر Galaxy S23 Ultra از سنسور ISOCELL HM1 یا ISOCELL HM3 بهره نخواهد برد. حسگر سامسونگ ایزوسل HP1 توسط سایر تولیدکننده‌ها به کار گرفته شد و HM3 اردیبهشت‌ماه معرفی شد.

سنسور ٢٠٠ مگاپیکسلی ISOCELL HP1 و ۵٠ مگاپیکسلی ISOCELL GN5 سامسونگ معرفی شدند

طبق شایعات اخیر که UniverseIce عنوان کرده، ظاهراً Galaxy S23 Ultra به سنسور 200 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد که سامسونگ هنوز آن را اعلام نکرده است. بدیهی است که با این صحبت، حسگرهای HM1 و HM3 خارج از حدسیات هستند.

جزئیات دیگری در مورد این سنسور 200 مگاپیکسلی مرموز که برای گلکسی اس 23 اولترا در نظر گرفته شده است، مشخص نیست، اما می تواند مدلی از HM3 موجود با ارتقاهای جزئی باشد. یا شاید این یک سنسور جدید باشد که برای مبارزه با سنسور 1 اینچی جدید سونی طراحی شده است.

زمان نشان خواهد داد که سامسونگ چه تصمیمی می گیرد. احتمالا سامسونگ می خواهد سری گلکسی اس 23 را در سه ماهه اول سال 2023 معرفی کند. تا آن زمان، این شرکت دو گوشی پرچمدار تاشو را ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ معرفی خواهد کرد و هیچ کدام از این دو دستگاه دوربین 200 مگاپیکسلی ندارند.

تاریخ رویداد آنپکد آینده سامسونگ با معرفی سری گلکسی زد 4 مشخص شد: 19 مرداد 1401

سنسورهای ISOCELL با وضوح بالا سامسونگ اغلب توسط شرکت های دیگر استفاده می شود و دستگاه های گلکسی خود سامسونگ خیلی به آن ها تکیه نمی کنند. با این حال، سامسونگ برای برخی از تلفن‌ها استثنا قائل می‌شوند و سری Galaxy S Ultra در چند سال گذشته محدودیت‌های وضوح سنسور دوربین را جابه‌جا کرده است. احتمالا گلکسی اس 23 اولترا رکورد جدیدی را بشکند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی در گلکسی اس ۲۳ اولترا استفاده خواهد شد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)