حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کاربران فیس بوک در آینده می‌توانند 5 پروفایل مجزا در هر حساب‌ کاربری ایجاد کنند

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، شبکه‌های اجتماعی

متا در حال حاضر در حال آزمایش امکان ایجاد حداکثر پنج پروفایل متفاوت برای کاربران فیس بوک است که همه از یک حساب کاربری قابل دسترسی هستند. بنابراین این شبکه اجتماعی می‌خواهد کاربران خود را تشویق کند تا پروفایل‌ های خود را مطابق با آنچه در اینستاگرام و TikTok انجام می‌شود، بر اساس علایق خاص خود شخصی‌ سازی کنند. البته تاکنون هیچ اطلاعاتی در مورد تاریخ دسترسی عمومی به این امکان منتشر نشده است.

 

فیسبوک هرگز واقعاً کاربران خود را از داشتن چندین حساب منع نکرده است. البته استراتژی آنها نیز تاکنون واقعاً این امر را تشویق نکرده است. در واقع اراده شبکه اجتماعی همیشه این بوده است که جامع ترین ویترین ممکن از زندگی و علایق یک فرد باشد. اما اینترنت و دنیای شبکه های اجتماعی در سال های اخیر تغییرات زیادی کرده است و فیس بوک از رقبا بسیار عقب است.

کاربران فیس بوک در آینده می‌توانند 5 پروفایل مجزا در هر حساب‌ کاربری ایجاد کنند

به زودی می توانید چندین پروفایل فیس بوک را فقط با یک حساب کاربری ایجاد کنید

امروزه عصر شخصی سازی است. بنابراین برای یک فرد غیر معمول نیست که چندین حساب اینستاگرام را مدیریت کند، که هر کدام دارای یک خط ویرایشی خاص خود هستند. فیس بوک زمان زیادی را صرف کرد تا این امکان را به شبکه اجتماعی خود بیافزاید. در حال حاضر این پلتفرم در حال آزمایش امکان مدیریت حداکثر 5 حساب کاربری با یک پروفایل واحد است.

به گفته این شبکه اجتماعی، جابجایی از یک نمایه به نمایه دیگر بسیار ساده خواهد بود زیرا تنها به چند کلیک نیاز دارد. بنابراین احتمالاً این دستکاری مشابه آنچه قبلاً در اینستاگرام وجود داشت خواهد بود. با این ویژگی جدید، فیس بوک می‌خواهد کاربران خود را به ایجاد پروفایل های اختصاصی برای سرگرمی‌ها و علایق مختلف خود تشویق کند. بنابراین یک فرد می‌تواند به طور مثال یک نمایه را درباره سفرها، دیگری در زمینه فناوری و آخرین را در بازی‌ها و همگی را از طریق یک حساب کاربری مدیریت کند.

با این وجود متا تصریح می‌کند که پروفایل ها باید به شرایط عمومی استفاده از پلتفرم این شرکت احترام بگذارند. این موضوع باعث می‌شود جعل هویت شخص دیگری یا ارسال محتوای نفرت انگیز غیرممکن شود. منبع می‌گوید این خبر در زمانی پر دردسر برای شبکه اجتماعی منتشر می‌شود. در اوایل امسال برای اولین بار در تاریخ آنها کاربران روزانه این شبکه اجتماعی همانطور که کاربران بیشتر و بیشتری اکانت های خود را حذف می‌کنند، رو به کاهش بوده است.

 

از این شبکه اجتماعی استفاده می‌کنید؟ نظر شما راجع به قابلیت جدید فیس بوک چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری