حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی زد فلیپ 4 سامسونگ در تصاویر زنده فاش شد: عدم تغییر طراحی عمده

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

به‌تازگی اولین تصاویر زنده از نسل آینده گوشی تاشو سامسونگ، گلکسی زد فلیپ 4، به‌صورت آنلاین به بیرون درز کرده است که نگاه خوبی به طراحی این دستگاه که شباهت فراوانی به مدل گلکسی زد فلیپ 3 دارد را به ما نشان می‌دهد.

تصاویر زنده گلکسی زد فلیپ 4 سامسونگ

TechTalkTV اخیرا یک گالری از تصاویر زنده را در توییتر منتشر کرده است که گلکسی Z Flip 4 را در رنگ جدید مشکی آن نشان می‌دهد. این دستگاه دارای یک پنل پشتی شیشه‌ای مات با شیشه براق بر روی نمایشگر خود است. همچنین به‌نظر می‌رسد ابعاد کلی نمایشگر تقریباً هم‌اندازه نسل قبل باشد.

اگر روی تغییرات عمده در بخش طراحی حساب می‌کردید، چیز زیادی برای هیجان در اینجا پیدا نمی‌کنید. در نگاه اول، این گوشی کاملاً شبیه به گلکسی زد فلیپ 3 به‌نظر می‌رسد. هرچند تغییرات جزئی‌ای وجود دارد که خودنمایی می‌کنند.

تصاویر زنده گلکسی زد فلیپ 4 سامسونگ

تصاویر زنده گلکسی زد فلیپ 4 سامسونگ

ازآنجایی‌که گلکسی زد فلیپ 3 تغییرات قابل‌توجهی در طراحی برای گوشی تاشوی سامسونگ به ارمغان آورد، تعجب‌آور نیست که ببینیم این شرکت در بخش طراحی از همان فرمول موفق نسل پیش استفاده می‌کند. پیش از این، شایعه شده بود که سامسونگ درحال تغییر طراحی لولا است، اما به‌نظر می رسد هیچ تغییری در کناره‌ی دستگاه وجود ندارد.

گزارش‌های قبلی حاکی از آن بود که این دستگاه قرار است صفحه‌نمایش ثانویه کمی بزرگ‌تر داشته باشد. خب، در تصاویر زنده نیز به‌نظر می‌رسد صفحه‌نمایش پوششی در مقایسه با مدل قبلی کمی بزرگ‌تر شده است که البته چندان به‌چشم نمی‌آید.

به غیر از این، به‌نظر می‌رسد که سایر قسمت‌های دستگاه جدید بسیار شبیه به Galaxy Z Flip 3 باشد. قاب فلزی، لولا و لنزهای دوربین، همگی مشابه با نسل پیشین هستند. بااین‌حال، رنگ خاکستری مات جدید بسیار خوب جلوه کرده است.

چندی پیش گزارش داده‌ایم که گلکسی زد فلیپ 4 در نسخه 512 گیگابایتی نیز عرضه خواهد شد. این میزان دو برابر حداکثر ظرفیت ذخیره‌سازی در مقایسه با مدل قبلی خود است. مانند فلیپ 3، بعید است که گلکسی زد فلیپ 4 دارای کارت microSD باشد.

در مرحله اول، انتظار می‌رود این دستگاه از چیپست جدیدتر اسنپدراگون 8+ نسل 1 استفاده کند که توسط گزینه‌های ذخیره‌سازی بیشتر نیز پشتیبانی می‌شود. همچنین شایعه شده است که Flip 4 دارای چین‌و‌چروک کمتری در قسمت صفحه‌نمایش خود می‌باشد که این مورد در تصویر بالا کاملا مشهود است.

بزرگترین ارتقاء احتمالاً مربوط به باتری خواهد بود که انتظار می‌رود از 3300 میلی‌آمپرساعت نسل قبل به 3700 میلی‌آمپرساعت برسد. این مطمئناً یک خبر عالی است، زیرا باتری در زد فلیپ 3 فعلی همواره به‌عنوان یکی از جنبه‌های منفی این گوشی درنظر گرفته می‌شود.

سامسونگ قرار است تا چند ماه دیگر از نسل جدید گوشی‌های هوشمند تاشو خود رونمایی کند. احتمالاً 19 مردادماه زمانی است که ما شاهد معرفی گلکسی Z Flip 4 و Z Fold 4 از سوی این شرکت باشیم.

دیدگاه شما پیرامون تصاویر زنده گلکسی زد فلیپ 4 سامسونگ و طراحی کلی این گوشی تاشو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی