حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل واچ ۲۰۲۲ شامل نسخه دوم SE و یک مدل مستحکم مخصوص ورزشکاران خواهد بود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، ساعت هوشمند، شایعات

به‌گزارش مارک گورمن، روزنامه‌نگار معتبر بلومبرگ، اپل درحال برنامه‌ریزی برای معرفی دو مدل از ساعت هوشمند خود در سال ۲۰۲۲ است که شامل اپل واچ SE نسل دوم و اپل واچ جدید با طراحی مستحکم مخصوص استفاده ورزشکاران می‌باشد.

اپل واچ ۲۰۲۲

گورمن در آخرین قسمت از خبرنامه Power On خود بیان کرد که برای سال 2022، در کنار اپل واچ سری 8، این شرکت درحال برنامه‌ریزی برای بروزرسانی بعدی نسخه SE نیز می‌باشد. اپل واچ SE در سپتامبر 2020 عرضه شد و از آن زمان به‌عنوان یک گزینه مقرون‌به‌صرفه‌تر نسبت به نسخه اصلی ​​برای مشتریان ارائه شده است. Apple Watch SE همچنین از طراحی مشابه Series 6 برخوردار بوده اما فاقد ویژگی‌های پیشرفته مانند نمایشگر همیشه روشن، سنسور اکسیژن خون و عملکرد ECG می‌باشد.

اپل معمولاً دستگاه‌های “SE” خود مانند iPhone SE را برای چندین سال بروز نمی‌کند. با این حال، با توجه به اینکه اپل امسال نسخه جدید اپل واچ SE خود را معرفی نکرد، احتمالاً می‌توان انتظار مدل جدیدی را برای سال 2022 داشت. گورمن اشاره نکرد که چه انتظاری می‌توان از مشخصات و طراحی اپل واچ جدید SE داشت، اما ممکن است ظاهر آن کمی بهینه‌شده و ویژگی‌های سلامت بیشتری را مانند نسخه‌های اصلی شامل شود.

در کنار بروزرسانی اپل واچ SE، اپل درحال برنامه‌ریزی برای عرضه یک اپل واچ کاملاً جدید با هدف بازار ورزشکاران است. بلومبرگ پیش از این گزارش داده بود که اپل درنظر دارد نسخه‌ای مقاوم از اپل واچ را با استحکام بیشتر عرضه کند. به‌گفته گورمن، اپل واچ جدید دارای طراحی «مقاوم» بوده که ممکن است دارای قاب‌هایی باشد که در برابر خراش، فرورفتگی، افتادن و غیره، مقاوم‌تر از نمونه‌های فعلی عمل می‌کند.

اپل واچ ۲۰۲۲

اپل واچ ۲۰۲۲

پیش از رونمایی رسمی از اپل واچ سری ۷، شایعات و گزارشات مختلف با اطمینان‌خاطر بیان می‌کردند که این ساعت هوشمند دارای طراحی لبه تخت خواهد بود. با این وجود، درنهایت و درکمال‌تعجب، این مورد محقق نشد و اپل واچ سری 7 با طراحی حتی منحنی‌تری نسبت به نسل‌های پیشین خود ارائه شد. درعوض، این طراحی ممکن است درنهایت متعلق‌به اپل واچ “مستحکم” جدید باشد که ظاهراً مراحل آزمایشی خود را سپری می‌کند.

اپل درحال‌حاضر با Nike برای مدل‌های ویژه Apple Watch Series 7 و SE که دارای واچ‌فیس منحصربه‌فرد و همراه با بندهای ویژه هستند، همکاری می‌کند. همچنین این مدل‌ها از طراحی و دوام مشابه اپل واچ استاندارد برخوردارند.

سری فعلی اپل واچ شامل ‌Apple Watch Series 7 ،Apple Watch SE و Apple Watch Series 3 بوده که مورد آخر، از سال 2017 در دسترس است. اکنون شایعه شده که اپل درحال برنامه‌ریزی برای گسترش بیشتر این سری برای سال 2022 می‌باشد؛ ازجمله با ارائه نسخه ورزشکاران و هدف قرار‌دادن آنان که تاکنون با توجه به عدم استحکام کافی ساعت اپل، سراغ آن نرفته‌اند.

دیدگاه شما پیرامون مدل‌های احتمالی اپل واچ ۲۰۲۲ شامل نسل دوم SE و یک نسخه مستحکم‌تر چیست؟ شما برای خرید، کدام مدل را ترجیح داده و بیشتر به‌کارتان می‌آید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی