حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر رسمی ROG Phone 6 ایسوس پیش از رونمایی فاش شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ایسوس، شایعات

تنها دو روز تا معرفی ROG Phone 6 ایسوس باقی مانده است. پیش از رونمایی این محصول، افشاگر معروف اطلاعات، یعنی ایوان بلاس، تصاویر رسمی Asus ROG Phone 6 را منتشر کرده است. این تصاویر جزئیات طراحی گوشی گیمنگ آینده ایسوس را فاش می‌کنند. به جز طراحی، ما برخی از مشخصات این تلفن هوشمند را نیز می‌دانیم. برای مثال انتظار می‌رود که راگ فون ۶ از صفحه نمایش AMOLED با رفرش ریت ۱۶۵ هرتزی و تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ برخوردار باشد.

تصاویر رسمی ROG Phone 6 جزئیات طراحی این گوشی را فاش می‌کند

همان‌طور که می‌توانید در تصاویر رسمی Asus ROG Phone 6 مشاهده کنید، طراحی پنل جلویی این دستگاه مشابه نسل قبل است. احتمالا ایسوس می‌داند که این سبک طراحی مورد پسند کاربران است. بنابراین تغییر خاصی در آن ایجاد نمی‌کند. تصاویر منتشر شده، حاشیه هایی را در بالا و پایین نمایشگر و همچنین بلندگو های استریو را به ما نشان می‌دهند. طراحی قاب پشتی راگ فون ۶ نیز جذاب خواهد بود. سه لنز دوربین در قاب پشتی این تلفن هوشمند دیده می‌شود. لوگو ROG به همراه LED های RGB نیز کمک شایانی به جذاب تر شدن قاب پشتی این محصول کرده اند.

تصویر رسمی راگ فون ۶

انتظار داریم که ROG Phone 6 از صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی AMOLED FullHD+ برخوردار باشد. همچنین این نمایشگر دارای رفرش ریت ۱۶۵ هرتزی نیز خواهد بود. سنسور اثر انگشت نیز به زیر صفحه نمایش رفته، اما متاسفانه گزارش اخیر GizmoChina اشاره ای به نوع این سنسور نمی‌کند.

تصویر رسمی ROG Phone 6

این تلفن هوشمند گیمینگ از قدرتمندترین تراشه کوالکام یعنی Snapdragon 8 Plus Gen 1 استفاده خواهد کرد. گران قیمت ترین نسخه راگ فون ۶ به ۱۸ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی مجهز می‌شود. در بخش نرم افزار نیز شاهد به کارگیری اندروید ۱۲ و رابط کاربری ROGUI خواهیم بود.

مشخصات ROG Phone 6 ایسوس به‌همراه طراحی آن در TEENA دیده شد

انرژی مورد نیاز این تلفن هوشمند از طریق باتری دو سلولی ۶,۰۰۰ میلی آمپری تأمین شده و همچنین پشتیبانی از شارژ سریع ۶۵ واتی نیز برای این دستگاه در نظر گرفته شده است. نظر شما درباره ROG Phone 6 چیست؟ آیا این گوشی گیمینگ برای شما جذاب است؟

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی