حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات احتمالی شیائومی 12T قبل از معرفی منتشر شد

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، شایعات، شیائومی

شیائومی را باید معروف‌ترین شرکت تولید کننده موبایل در چین دانست. این شرکت روند رو به رشد پر سرعتی را می‌گذراند و هر نسل محصولاتی با مشخصات خیره کننده عرضه می‌کند. به تازگی مشخصات احتمالی شیائومی 12T قبل از معرفی منتشر شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

مشخصات احتمالی شیائومی 12T چه خواهد بود؟!

گفته می‌شود شیائومی 12T دارای یک پنل امولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی است. طبق گزارش‌ها، سری 12T شیائومی در دست ساخت است و حالا نیز مشخصات کلیدی شیائومی 12T، پیش از عرضه به بیرون درز کرده است. همانطور که گفته شد، به طور کلی این دستگاه دارای یک پنل AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، شارژ سریع ۱۲۰ واتی و تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۱ است.

طبق گزارش‌ها، شیائومی در تلاش است تا به زودی گوشی‌های هوشمند سری 12T خود را در بازار جهانی عرضه کند. در حالی که به طور رسمی تایید نشده است، اما شایعات حاکی از آن است که خط تولید این دستگاه شامل Xiaomi 12T و Xiaomi 12T Pro خواهد بود. اخیرا اطلاعات جدیدی منتشر شده است که مشخصات کلیدی Xiaomi 12T آینده، از جمله پردازنده، مشخصات انواع حافظه و موارد دیگر را نشان می‌دهد.

مشخصات احتمالی شیائومی 12T

  • نسخه رم ۸ گیگابایتی با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت
  • نسخه رم ۸ گیگابایتی با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت
  • نسخه رم ۱۲ گیگابایتی نیز احتمالا معرفی خواهد شد
  • سیستم عامل اندروید ۱۲ و رابط کاربری MIUI 13
  • مجهز به NFC
  • برخورداری از تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱
  • نمایشگر ۱۲۰ هرتزی از نوع AMOLED
  • پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲ واتی
  • پشتیبانی از لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS)

طبق گفته Mukul Sharma (با آیدی @stufflistings)، شیائومی 12T در دو مدل حافظه داخلی عرضه خواهد شد، یکی از آن‌ها با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و مدل دوم نیز با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی همراه خواهد شد. این احتمال وجود دارد که دستگاه در یک نوع رم ۱۲ گیگابایتی نیز معرفی و عرضه شود. احتمالا شیائومی ۱۲ تی از تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ استفاده می‌کند. از سوی دیگر، در بحث نرم‌افزاری گفته می‌شود که شیائومی 12T به رابط کاربری MIUI 13 مبتنی بر اندروید ۱۲ مجهز شده است.

شیائومی در حال توسعه MIUI 13.5 است؛ در ترنجی ویژگی ها و لوگوی آن را ببینید

تا جایی که به صفحه نمایش دستگاه مربوط می‌شود، شیائومی 12T دارای یک پنل AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲ هرتز است. علاوه بر این، گفته می‌شود این دستگاه با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی نیز عرضه خواهد شد. در نهایت، شیائومی 12T از NFC و OIS (لرزشگیر اپتیکال تصوی) نیز پشتیبانی می‌کند.

به گفته 91Mobile، شیائومی 12T به احتمال زیاد در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۲، اولین عرضه جهانی خود را انجام خواهد داد و در حالی که عرضه آن در هند تایید نشده است، مطمئنا می‌توانیم انتظار داشته باشیم که این برند محصول جدید خود را در این کشور نیز عرضه کند (همانطور که در نسل قبلی نیز شاهد بودیم). در مورد قیمت، می‌توان انتظار داشت که شیائومی 12T قیمتی در حدود ۵۵.۰۰۰ تا ۶۰.۰۰۰ روپیه در هند داشته باشد، اما این در حال حاضر تنها حدس و گمان است.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
alikarimi

سلام، این مشخصاتی که گفته شده واسه نسخه معمولیشه یا نسخه پرو،و اینکه چیپست یجا گفته شده اسنپ8نسل 1 و بعدش بازم همین چیپست گفته شده ولی نسخه پلاس، اابته خب فکر نکنم نسخه پلاس رو بزاره روی این گوشی، کلا با مشخصاتی که گفته شده عالی هستن این سری T، البته سری تی تا جایی که میدونم همیشه خوب بودن و مشخصات خوبی هم داشتن، حالا بابد دید بقیه مشخصات مثلا از چه دوربینهای استفاده میکنه، یا از همه مهمتر قیمتش چقدره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان