حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مجوز 3C موتورولا اج ۳۰ اولترا برای این دستگاه رویت شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، موتورولا

موتورولا از برندهای نام آشنا و قدیمی بازار است که در دنیای اندروید حرف‌های زیادی نیز برای گفتن دارد. این شرکت محصولات جذابی تولید کرده و اکنون نیز مجوز 3C موتورولا اج ۳۰ اولترا برای این دستگاه رویت شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

مجوز 3C موتورولا اج ۳۰ اولترا تایید شد

ما از ابتدای سال شایعاتی در مورد یک پرچمدار فوق العاده قدرتمند از موتورولا را شنیده‌ایم. گفته می‌شود دستگاهی با نام رمز Motorola Frontier اولین گوشی هوشمندی است که با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی، توسط این شرکت وارد بازار می‌شود، علاوه بر این، همچنین یکی از اولین پرچمداران با تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ ساخت کوالکام خواهد بود. چند ماه پیش، مدیر اجرایی موتورولا همچنین اعلام کرد که یک پرچمدار با سیستم شارژ سریع ۱۲۵ واتی این شرکت نیز معرفی خواهد شد.

این دستگاه به عنوان یک گوشی شایعه شده ظاهر شده بود، اما اطلاعات زیادی درباره آن منتشر شده است. طبق اطلاعات فاش شده، این دستگاه موتورولا اج ۳۰ اولترا نامیده می‌شود و ظاهرا گواهینامه 3C خود را دریافت کرده است. به طور کلی، این دستگاه با تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱، دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی و شارژ ۱۲۵ واتی عرضه خواهد شد.

مجوز 3C موتورولا اج ۳۰ اولترا

موتورولا Edge 30 Ultra ادعایی با گواهینامه اجباری چین و شماره مدل XT2241-1 تصویب شده است. طبق معمول، گواهی 3C جزئیاتی را در مورد فناوری شارژ دستگاه ارائه می‌دهد و ظاهرا این گوشی هوشمند قابلیت شارژ سریع ۱۲۵ واتی را ارائه خواهد داد. این مدل در حال حاضر سریع‌ترین در بازار رقابت شارژرها نیست، اما هنوز هم بسیار فوق سریع است و بالاترین استاندارد شارژ موتورولا است. در واقع، برند مستقر در لنوو مدتی طول کشید تا به سمت این روند از تغییرات سریع حرکت کند، اما سرانجام امسال با موتورولا اج ۳۰ پرو که شارژ سریع ۶۸ واتی را به همراه داشت، اوضاع را بهبود بخشید.

موتورولا XT2251-1 و XT2243-2 اخیرا مورد تایید وزارت صنعت و فناوری اطلاعات قرار گرفته است. بر اساس اطلاعات یک افشاگر چینی، مدل XT2251-1 دارای پردازنده اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ خواهد بود و در ماه جولای وارد بازار خواهد شد. مدل XT2243-2 جانشین سری اج ۲۰ موتورولا است، اما ما دقیقا نمی‌دانیم که عرضه این دستگاه به چه معناست. خود موتورولا قبلا تایید کرده بود که یک گوشی پرچمدار جدید را در ماه جولای عرضه خواهد کرد.

این گوشی دارای پردازنده اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ و دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی خواهد بود. دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی این دستگاه، یکی از آخرین فناوری‌های سامسونگ در بخش دوربین است، با این حال، این دوربین در گلکسی اس ۲۳ اولترا مورد استفاده قرار نخواهد گرفت. بنابراین، موتورولا اج ۳۰ اولترا با این سنسور قدرتمند معرفی خواهد شد و احتمالا برای مدتی تنها گوشی بازار با این حسگر خواهد بود.

مجوز 3C موتورولا اج ۳۰ اولترا

به گفته GizChina، افشاگر معروف یعنی Digital Chat Station، قبلا برخی از مشخصات فنی موتورولا Edge 30 با نام Frontier را فاش کرده است. این دستگاه دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی OLED با رزولوشون فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز است. یک دوربین سلفی ۶۰ مگاپیکسلی در پانچ هول صفحه نمایش و یک دوربین سه گانه در پشت دستگاه نیز رخ‌ نمایی می‌کنند. دوربین اصلی این گوشی هوشمند یک نمونه با سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی است، همچنین یک دوربین ثانویه ۵۰ مگاپیکسلی و یک ماژول سوم ۱۲ مگاپیکسلی نیز همراه آن وجود دارد. این گوشی دارای شارژ سیمی سریع ۱۲۵ واتی است و از شارژ بی سیم ۵۰ واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان