حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر رسمی Edge 30 موتورولا منتشر شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، رندر، شایعات، موتورولا

موتورولا از جمله شرکت‌های قدیمی بازار موبایل است که به خوبی خود را با سیستم عامل اندروید وفق داده و هر سال محصولاتی با کیفیت و قیمت مناسب عرضه می‌کند. پس از مدت‌ها حالا شاهد انتشار تصاویر رسمی Edge 30 موتورولا هستیم. با ترنجی همراه باشید.

تصاویر رسمی Edge 30 موتورولا

در سال ۲۰۲۱ موتورولا اقدام به عرضه سری Edge 20 کرد که شامل Edge 20، Edge 20 Pro و Edge 20 Lite بود. امسال این شرکت با موتورولا اج پلاس (۲۰۲۲) که با نام Edge 30 Pro نیز شناخته می‌شود، فعالیت خود را آغاز کرده و گسترش داده. اما هنوز هیچ یک از دو عضو مورد انتظار دیگر خانواده اج ۳۰ را معرفی نکرده است.

با وجود نبود هیچ گونه اطلاعات رسمی، اما مقدار زیادی اطلاعات افشا شده قابل توجه در مورد موتورولا Edge 30 معمولی که برادر کوچک‌تر Edge Plus است داریم. جدیدترین اطلاعاتی که اخیرا به لطف مدیران 91mobiles منتشر شده است، تصاویر رسمی موتورولا اج ۳۰ را شامل می‌شود.

به گزارش PhoneArena، این تصاویر چند عنصر کلیدی در مورد طراحی را نشان می‌دهند. در نگاه اول اج ۳۰ کاملا شبیه به مدل Pro یا Plus به نظر می‌رسد، اما پس از نگاهی دقیق‌تر به نظر می رسد که ضخامت کمتری تری دارد. در ادامه، پنل پشتی در مقایسه با شکل بیضی‌تر Edge 30 Pro، کاملا صاف به نظر می‌رسد و لبه‌ها نیز به نظر گردی کمتری دارند.

همانطور که گفته شد، به نظر می‌رسد که موتورولا انحنای طراحی را در گوشه‌های Edge 30 حفظ کرده است، بنابراین همچنان به نظر می‌رسد که این دستگاه در دست راحت باشد. اطلاعات قبلی در مورد مشخصات موتورولا اج ۳۰ به صفحه نمایش ۱۴۴ هرتزی با ابعاد ۶.۵۵ اینچی FHD+ که از نوع P-OLED است اشاره دارد. همچنین این دستگاه دارای چیپست اسنپدراگون 778G+ است که هرچند نام اسنپدراگون را یدک می‌کش اما از نظر عملکرد هیچ چیز قابل توجهی با خود ندارد.

خبر خوب این است که حداقل از نظر سخت‌افزار دوربین، شایعه شده است که Edge 30 معمولی از سیستم دوربین مشابه برادر گران قیمت خود، یعنی Edge Plus استفاده می‌کند. موتورولا هنوز هیچ اطلاعات رسمی در مورد اج ۳۰ منتشر نکرده است، اما این احتمال وجود دارد که تا پایان ماه آوریل شاهد درز اطلاعات بیشتری از آن باشیم.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان