حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سری میت 50 هواوی ممکن است در نهایت بدون میت 50 پرو پلاس عرضه شوند

نوشته

1 سال قبل | 2 دیدگاه | شایعات، هواوی

گفته می‌شد که هواوی در حال آماده شدن برای عرضه سری میت 50 آینده است. اما به نظر می رسد که این شرکت تغییراتی در برنامه خود ایجاد خواهد کرد. در واقع همانطور که اطلاعات جدید اشاره می‌کنند، احتمالاً هوآوی میت 50 پرو پلاس از بین همه مدل های این خانواده، لغو خواهد شد.

یکی از افشاگر های سرشناس‌ اطلاعاتی در ویبو اشاره کرده است که هواوی اخیراً تغییراتی را در استراتژی عرضه سری میت 50 هواوی ایجاد کرده است و فاش شده است که این شرکت ممکن است نسخه پرو پلاس را لغو کند. اطلاعات قبلی به سه نسخه استاندارد و یک نسخه ویژه اشاره داشتند. در واقع ما از هواوی میت 50، میت 50 پرو، میت 50 پرو پلاس و در نهایت Mate 50 RS Porsche Design صحبت می‌کنیم.

با این حال، با حذف مدل پرو پلاس، ما تنها میت 50 و میت 50 پرو را برای عموم مصرف‌کنندگان به همراه احتمال معرفی نوع پورشه دیزاین خواهیم داشت. سناریوی مشابهی در مورد سری هواوی P50 نیز رخ داد. در واقع آن خانواده نیز در مدل‌ های استاندارد و پرو عرضه شدند، در حالی که سری P40 دارای سه نسخه بودند.

سری میت 50 هواوی ممکن است در نهایت بدون میت 50 پرو پلاس عرضه شوند

تمام اعضای خانواده میت 50 هواوی مجهز به اتصال 4G هستند

به عنوان اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع، این افشاگر می‌گوید که همه مدل های سری میت 50 هواوی به شبکه 4G دسترسی دارند. همچنین می‌توانند از طریق کیس های خارجی به اتصال 5G دسترسی داشته باشند. این موضوع می‌تواند به طور مستقیم نشان دهد که هواوی به شدت مشتاق است تا از چیپست های اسنپدراگون کوالکام برای این سری از پرچمداران آینده خود با هر شرایطی استفاده کند. در ادامه، او می‌گوید که طراحی دوربین نسبت به نسل گذشته کمی تغییر کرده است.

منبع می‌گوید این مسائل ممکن است مربوط به مشکلات زنجیره تامین باشد. بنابراین این سازنده فناوری چینی در تلاش است تا آنها را به موقع حل کند تا این دستگاه ها به موقع به مرحله راه اندازی برسند.

در حال حاضر، غول فناوری چینی تاریخ عرضه سری میت 50 هواوی را تایید نکرده است. اما می‌توان حدس زد که این پرچمداران در مرداد ماه یا شهریور امسال رونمایی شوند.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
persepolis

مشخصاتش اومده
کایرین 9000s
5 جی
تاریخ عرضه 12 سپتامبر

alikarimi

سلام، من به شخصه همیشه منتظر رونمایی پرچمدارهای هوآوی بودم و هستم، ولی ایکاش تو این سری نسخه پورشه دیزاین رو حذف میکرد، یعنی نسخه پورشه دیزاین اونقدر خوبه که هواوی حاضر اونو حذف نکنه، شاید فروشش بهتر باشه چی بگم، حالا باید دید بجای لایکا ایندفعه که برای هواوی دوربین میسازه، تنها بدی این گوشیها نداشتن 5جی هستش فقط همین، البته خدمات گوگل هم هستش ولی بازم با اون میشه کنار اومد، 5جی هم مثل اینکه قابهای جدیدی ساخته شده داخلشون چیپومودم 5جی هستش و اینطوری میتونن گوشیهای هوآوی به 5جی هم اتصال پیدا کنن، درکل که باید منتظر موند تا بقیه مشخصاتشم بیاد و ببینیم این سری چطوری هستن و البته قیمتها

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری