حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت هوشمند Fossil Gen 6 Hybrid با ردیابی SpO2 و پشتیبانی از الکسا معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | برندهای مطرح فناوری، ساعت هوشمند

پس از معرفی رسمی و عرضه ساعت هوشمند Fossil Gen 6 در اوایل سال جاری میلادی، حال این شرکت به‌تازگی یک ساعت هوشمند جدید از همین سری را با نام Gen 6 Hybrid معرفی کرده است. ساعت هوشمند هیبریدی جدید فسیل دارای قابلیت ردیابی SpO2 و پشتیبانی از الکسا آمازون و سایر ویژگی‌های ردیابی تناسب‌اندام است.

ساعت هوشمند Fossil Gen 6 Hybrid

ساعت هوشمند Fossil Gen 6 Hybrid دارای دو طرح است: ماشین (Machine) و استلا (Stella). نوع ماشین این ساعت دارای اندازه قاب 45 میلی‌متر با بافت خاصی بوده که در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و دودی موجود است. نوع استلا نیز دارای یک قاب کوچک‌تر 40.5 میلی‌متری با طراحی اریب و حلقه‌های انتخابی است و در رنگ‌های رزگلد، نقره‌ای و دو رنگ موجود می‌باشد. هر دو مدل از بندهای قابل‌تعویض (به‌ترتیب 24 و 18 میلی‌متر) با گزینه‌های دستبند مشبک یا فلزی سه پیوندی و همچنین بندهای کلاسیک شامل چرم و سیلیکون بهره می‌برند.

ساعت هوشمند Fossil Gen 6 Hybrid

ساعت هوشمند Fossil Gen 6 Hybrid

ویژگی‌های اصلی این نسل عبارتند از پشتیبانی از Amazon Alexa، یک میکروفون جدید برای دسترسی به دستیار صوتی و یک حسگر کاملاً جدید SpO2. به‌گفته‌ی این شرکت، این دستگاه همچنین دو هفته عمر باتری خواهد داشت و نظارت بر ضربان قلب را نیز بهبود می‌بخشد. این ویژگی‌ها علاوه‌بر ردیابی اولیه سلامت و تناسب‌اندام، شامل اعلان‌های هوشمند و واچ‌فیس‌های قابل‌تنظیم نیز می‌باشد. درنهایت، یک رابط‌کاربری جدید طراحی‌شده اکنون طراحی دایره‌ای دستگاه را برای تجربه کاربری بصری‌تر منعکس می‌کند.

علاوه‌بر این، Fossil یک نسخه بازطراحی‌شده از برنامه همراه ساعت هوشمند خود یعنی Fossil Smartwatches را منتشر کرده است. کاربران می‌توانند انتظار شخصی‌سازی و سایر ویژگی‌های بیشتر را در برنامه به‌روزشده داشته باشند. این موارد شامل جمع‌آوری روزانه آمارهای کلیدی است. کاربران جدید می‌توانند با دانلود برنامه برای اندروید یا iOS تجربه خود را آغاز کنند. همچنین دارندگان مدل عادی Fossil Gen 6 نیز، به‌طور خودکار به‌روزرسانی جدید را دریافت خواهند کرد.

شما می‌توانید در تاریخ 27 ژوئن، ازطریق وب‌سایت Fossil.com یا در فروشگاه‌های فسیل، ساعت Fossil Gen 6 Hybrid را تهیه کنید. همچنین استایل‌های غیررسمی مانند چرم و سیلیکون 229 دلار قیمت خواهند داشت و برای یک مدل دستبند فلزی، باید بیش از 20 دلار اضافی بپردازید.

دیدگاه شما پیرامون جدیدترین ساعت هوشمند فسیل و طراحی و امکانات آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی