حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

خانواده هواوی Nova 10 سیزده تیر ۱۴۰۱ معرفی می شوند: HarmonyOS

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | هواوی

اولین شایعات درباره Huawei Nova 10 را ماه گذشته در ترنجی با هم خواندیم. این خانواده میان‌رده لوکس حالا به شماره ۱۰ می رسد و تاریخ رونمایی رسما آن تایید شده است. به صورت رسمی تایید شده که خانواده هواوی Nova 10 سیزده تیر ۱۴۰۱ معرفی می شوند. سری نوا ۱۰ با سیستم عامل HarmonyOS ارایه خواهند شد.

خانواده هواوی Nova 10

علاوه بر انتشار رندرها و تصاویر هواوی نوا ۱۰ پرو که تصویر آن را بالاتر می‌بینید، امروز به صورت رسمی و توسط Huawei تاریخ رونمایی آن مشخص شده است.

با تیزر رسمی هواوی که طراحی بخش پشتی را به صورت کامل نمایش می‌دهد، تاریخ رونمایی ۴ جولای یا ۱۳ تیر ۱۴۰۱ رسما تایید می شود.

تاریخ عرضه هواوی نوا ۱۰ پرو

تاریخ عرضه هواوی نوا ۱۰ پرو

در تصاویر لو رفته هواوی نوا 10 پرو صفحه نمایش 6.7 اینچی OLED با لبه های خمیده را می بینیم. احتمالاً از رفرش‌ریت 120 هرتز پشتیبانی خواهد کرد. مانند Nova 9 Pro سال گذشته Nova 10 Pro دارای یک بریدگی نمایشگر به شکل قرص برای دوربین دوگانه جلو در گوشه سمت چپ بالا است.

دوربین سلفی ۶۰ مگاپیکسلی با فوکس خودکار

دوربین سلفی و نمایشگر Huawei Nova 10 Pro

دوربین سلفی و نمایشگر Huawei Nova 10 Pro

گفته می شود که Nova 10 Pro به یک دوربین 60 مگاپیکسلی با فوکوس دوگانه در جلو مجهز شده است. علاوه بر این، به نظر می رسد صفحه نمایش دارای حسگر اثرانگشت زیر پنل است.

قسمت پشتی Nova 10 Pro دارای یک دوربین سه گانه با طراحی عمودی است. مدل نقره ای رنگ دستگاه دارای سایه طلایی است. دوربین اصلی به حسگر تصویر 50 مگاپیکسلی RYYB مجهز شده است. مشخصات دو دوربین عقب دیگر مشخص نیست.

طراحی قاب پشتی هواوی نوا ۱۰ پرو

طراحی قاب پشتی هواوی نوا ۱۰ پرو

چیپست اسنپدراگون بدون پشتیبانی از 5G توان پردازشی نوا 10 پرو را تامین می کند. انتظار می رود این دستگاه از شارژ 100 واتی پشتیبانی کند. جزئیات دیگر این گوشی هوشمند هنوز تایید نشده است.

اوایل ماه جاری، دو دستگاه هوآوی با شماره مدل NCO-AL00 و GLA-AL00 توسط مرجع 3C چین تایید شدند. لیست های 3C نشان می دهد که این دستگاه ها ممکن است به ترتیب با یک شارژر 66 وات و 100 وات عرضه شوند. گمانه زنی‌ها حاکی از آن است که مدل NCO-AL00 می‌تواند مدل ساده Nova 10 باشد و مدل GLA-AL00 می‌تواند نسخه Pro آن باشد.

نظر شما چیست؟ منتظر میان رده لوکس هواوی در خانواده Nova هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)