حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر موتورولا Edge 30 Lite طراحی این گوشی میان‌رده را فاش می‌کند

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، موتورولا

سری Edge 30 موتورولا از یک مدل استاندارد و پرو تشکیل شده است و انتظار می‌رود این شرکت به‌زودی نسخه Lite و Ultra از این خانواده را نیز معرفی کند. حال به‌تازگی، رندر گوشی میان‌رده با نام موتورولا Edge 30 Lite به بیرون درز کرده است که به‌غیر از نمایش طراحی پنل پشتی، از تجهیز این دستگاه به دوربین دوگانه با سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی به‌همراه OIS حکایت دارد.

رندر موتورولا Edge 30 Lite

تصویر فاش‌شده‌ی جدید از این گوشی، صبح امروز توسط 91Mobiles به‌اشتراک گذاشته شد. در این گزارش همچنین آمده است که این دستگاه، یک مدل گوشی هوشمند آینده از سری پرچمدار Edge این شرکت با نام رمز Miami خواهد بود. گمان می‌رود این مدل Edge 30 Lite باشد که همان‌طور که از نام آن پیداست، گوشی مقرون‌به‌صرفه‌ی سری Edge 30 خواهد بود. حال اکنون، بالاخره تصویری از این گوشی دراختیار داریم که تمام طراحی پنل پشتی آن را آشکار می‌کند.

رندر موتورولا Edge 30 Lite

رندر موتورولا Edge 30 Lite

اگرچه، این گزارش همچنین بیان می‌کند که نمایشگر جلویی این دستگاه 6.28 اینچی خواهد بود. با نگاهی به پشت، دستگاه دارای ترکیب دوربین دوگانه است که با توجه به اینکه مدل Lite هنوز بخشی از سری Edge پیشرفته محسوب می‌شود، تاحدودی عجیب است. درحال‌حاضر، سایر برندهای اندرویدی حتی ماژول‌های دوربین سه‌گانه و چهارگانه را در پنل پشتی گوشی‌های رده میانی نیز ارائه می‌کنند. طبق گزارش‌ها، این دو لنز دوربین از یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی و یک سنسور ثانویه 13 مگاپیکسلی تشکیل شده که مورد دوم متعلق‌به لنز فوق‌عریض دستگاه می‌باشد.

همچنین انواع رنگ‌های Edge 30 Lite نیز فاش شده است که با گزارش‌های قبلی ما مطابقت دارد و شامل گزینه‌های Moonless Night ،Very Peri ،Opal Silver و Green Fig می‌شود. درباره‌ی مشخصات داخلی، این گوشی به چیپست کوالکام اسنپدراگون 695 مجهز خواهد شد که با حداکثر 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی همراه می‌شود. قابل‌ذکر است که نمایشگر این گوشی از رفرش‌ریت 120 هرتز نیز پشتیبانی می‌کند. این تمام اطلاعاتی است که درحال‌حاضر از میان‌رده‌ی موتورولا در اختیار داریم، پس منتظر به‌روزرسانی‌های بیشتر باشید.

نظر شما پیرامون رندر موتورولا Edge 30 Lite و طراحی این گوشی هوشمند چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی