حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی تاشو موتورولا Razr 3 ممکن است از باتری ناامیدکننده 2800mAh بهره ببرد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، موتورولا

موتورولا درحال‌حاضر درحال کار بر روی نسل بعدی گوشی هوشمند تاشو خود است که به‌احتمال‌فراوان Razr 3 نامیده خواهد شد. این گوشی در آینده نزدیک معرفی شده و تاکنون تأیید شده است که از چیپست Snapdragon 8+ Gen 1 کوالکام بهره می‌برد. درنتیجه، این دستگاه اولین گوشی تاشو موتورولا در دسته‌ی پرچمداران خواهد بود. بااین‌حال، تمامی مشخصات این دستگاه ممکن است برای طرفداران خوشایند نباشد. به‌تازگی، حجم باتری موتورولا Razr 3 فاش شده است که از ظرفیت ناامیدکننده‌ی 2800 میلی‌آمپرساعتی این گوشی تاشو حکایت دارد.

باتری گوشی تاشو موتورولا Razr 3

به‌روزرسانی‌های بسیاری برای نسل آینده گوشی تاشو موتورولا وجود دارد، مخصوصاً در بخش دوربین، اما اگر شایعه جدیدی را که از چین نشأت گرفته است، باور کنیم، بخش‌هایی نیز وجود خواهد داشت که Razr جدید در آن بهتر از نسخه‌های قبلی خود نخواهد بود و یکی از این زمینه‌های مشکل‌ساز، ظرفیت باتری این دستگاه است.

به‌گفته‌ی افشاگر مشهور، Digital Chat Station، ریزر 3 با باتری 2800 میلی‌آمپرساعتی معرفی خواهد شد. این همان ظرفیت باتری استفاده‌شده در Razr 5G سال 2020 است که عملکرد نامطلوبی را در این زمینه از خود به‌جای گذاشت.

باتری گوشی تاشو موتورولا Razr 3

باتری گوشی تاشو موتورولا Razr 3

برای مقایسه، توجه داشته باشید که شایعات حاکی از آن است که Galaxy Z Flip 4 سامسونگ دارای یک باتری 3700 میلی‌آمپرساعتی در بدنه‌ای مشابه خواهد بود و ما این مقایسه را از آن جهت بیان کردیم که این گوشی رقیب اصلی Razr 3 خواهد بود. حتی Flip 3 که درحال‌حاضر پرفروش‌ترین گوشی تاشو دنیا است، از باتری 3300 میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد؛ 500 میلی‌آمپرساعت بیشتر از Razr آینده و این گوشی سامسونگ هم هنوز برای اتمام یک روز با یک بار شارژ کافی نیست.

بنابراین اگر می‌خواهید دستگاه تاشو بعدی موتورولا را بخرید، برای شارژکردن زیاد آن آماده باشد. حداقل امیدوارم که سرعت شارژ آن سریع باشد. جدا از ظرفیت باتری، این شایعه برخی از مشخصات قبلی این دستگاه را تأیید می‌کند؛ ازجمله نمایشگر 6.7 اینچی FHD+ 120 هرتز OLED تاشو با دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی تعبیه‌شده در سوراخ مرکزی، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با اندازه سنسور 1/1.5 اینچی، دوربین ثانویه (احتمالاً فوق‌عریض) 13 مگاپیکسلی و 12 گیگابایت رم.

دیدگاه شما پیرامون ظرفیت باتری موتورولا Razr 3 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی