حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی موتورولا ریزر 3 در ویدیو فاش‌شده از این گوشی تاشو نمایان شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | موتورولا

موتورولا چندی پیش تأیید کرد که سومین نسل از گوشی تاشو این شرکت در راه بوده و قرار است با تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 جدید عرضه شود. حال امروز، یک ویدیوی افشاشده از گوشی تاشو موتورولا ریزر 3، اولین نگاه ما به طراحی ظاهری این دستگاه، به‌خصوص در مورد صفحه‌نمایش آن نشان می‌دهد.

طراحی گوشی تاشو موتورولا ریزر 3

افشاگر مشهور، Evan Blass، اخیرا یک کلیپ کوتاه از “Maven” را منتشر کرده است؛ دستگاهی که احتمالاً با نام “Motorola Razr 3” یا چیزی مشابه آن به بازار عرضه خواهد شد. صرف‌نظر از نام آن، واضح است که موتورولا درحال بازطراحی کامل این محصول به‌خصوص در قسمت نمایشگر داخلی آن است.

در این کلیپ می‌توانیم Razr 3 را با نمایشگر داخلی روشن، حاشیه‌های نازک دور تا دور صفحه و چروک بسیار کم ببینیم. مکانیزم لولا شبیه به گوشی‌های قبلی ریزر است و اکنون به‌جای بریدگی که دو مدل قبلی موتورولا از آن استفاده می‌کردند، یک سوراخ نمایشگر برای تعبیه دوربین سلفی وجود دارد.

در قسمت بیرونی، این گوشی تاشو دارای یک ماژول دوربین جدید خارج از مرکز پنل پشتی است که دارای دو دوربین دوگانه می‌باشد؛ درست مانند Galaxy Z Flip 3 سامسونگ. در بالا یا پایین این ماژول دوربین (بستگی به زاویه دید شما در حالت باز یا بسته دارد)، یک نمایشگر بیرونی قرار داشته که مانند مدل‌های قبلی Razr، بخش قابل‌توجهی از پنل پشتی را می‌پوشاند. از این ویدیوی کوتاه، چیز زیادی نمی‌توان جمع‌آوری کرد، اما به‌نظر می‌رسد که نرم‌افزار و سیستم‌عامل این گوشی تا حد زیادی با Razr 5G مطابقت دارد.

در اوایل این هفته، موتورولا تأیید کرد که این دستگاه دارای یک چیپست اسنپدراگون 8+ نسل 1 خواهد بود و این شرکت همچنین پیش‌تر گفته بود که ریزر جدید، یک دستگاه کاملا “پریمیوم” است؛ به‌گونه‌ای که مدل‌های قدیمی‌تر چنین نبودند. هنوز مشخص نیست که موتورولا چه زمانی قصد دارد گوشی تاشو جدید خود را به‌صورت رسمی معرفی و عرضه کند.

نظر شما درمورد طراحی موتورولا ریزر 3 در ویدیو فاش‌شده از طراحی آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی