حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمایشگر شیائومی ۱۳ از پنل E6 luminescent سامسونگ استفاده خواهد کرد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

در حالی که خانواده شیائومی ۱۲ هنوز منتظر مدل اولترا خود است و سری 12s هم در راه است اما این دلیل نمی‌شود که کارخانه شایعات به Xiaomi 13 توجه نکند. گفته می شود که نمایشگر شیائومی ۱۳ از پنل E6 luminescent سامسونگ استفاده خواهد کرد.

نمایشگر شیائومی ۱۳

خانواده شیائومی ۱۲ در بخش نمایشگر عملکرد جذابی را ارائه کردند. از پنل‌های ۶۸ میلیارد رنگ در 12X و 12 تا پنل LTPO در 12Pro می توان گفت که شاید یکی از بهترین بخش‌های این خانواده مربوط به نمایشگرشان می‌شد. به نظر می رسد که شیائومی در خانواده Xiaomi 13 هم قصد ادامه دادن همین مسیر را دارد.

یک منبع شناخته شده می‌گوید که پرچمدار آتی Xiaomi با اسنپدراگون ۸ نسل ۲ ارایه خواهد شد. خب این موضوعی است که همه ما به سادگی می‌توانیم حدس بزنیم و حدس سختی نخواهد بود که نام این دستگاه شاید شیائومی ۱۳ باشد.

شیائومی ۱۳

شیائومی ۱۳

گفته می‌شود که صفحه نمایش این گوشی هوشمند جدید به میزان قابل توجهی ارتقا خواهد یافت. همچنین طراحی دوربین عقب جذاب تر خواهد بود.

بر اساس گزارش‌ها، شیائومی 13 با یک صفحه‌نمایش بزرگ 2K با مواد سازنده جدید و با حاشیه بسیار باریک عرضه خواهد شد. “زیر بستر جدید” باید از مواد درخشان سامسونگ E6 باشد. در مقایسه با E5، میزان نور آبی و راندمان نور آن بهبود یافته است. شیائومی 12 پرو از مواد درخشان سامسونگ E5 استفاده می کند.

سری 13 شیائومی باید اواخر پاییز ۱۴۰۱ عرضه شود

احتمالا سری 13 شیائومی عناصر طراحی نسل قبلی را به ارث خواهد برد. این گوشی هوشمند پرچمدار با یک صفحه نمایش دارای سوراخ نمایشگر وسط و لبه‌های منحنی عرضه می شود. این صفحه نمایش تا عمق رنگ 12 بیت را پشتیبانی می کند که می تواند تا ۶۸ میلیارد رنگ تولید کند.

علاوه بر این، منبع مذکور ادعا می کند که مدل مهندسی این گوشی جدید دارای دو نوع قاب پشتی است. در حقیقت شاید شیائومی 13 دارای قاب سرامیکی و شیشه ای AG باشد.

با این حال، این گفته احتمال اضافه شدن یک نسخه چرمی ساده را رد نمی کند. به هر حال، نسخه چرمی ساده PU از سری 12 شیائومی همچنان بسیار محبوب است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید شیائومی ۱۳ بتواند برای این شرکت سهم بیشتری در گوشی‌های پرچمدار باز کند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)