حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی Nothing phone (1) در دستان مدیرعامل این شرکت دیده شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | Nothing

با نزدیک شدن به زمان رونمایی رسمی از اولین گوشی کمپانی Nothing در تاریخ 21 تیر 1401، رفته‌رفته تیزر و افشاگری‌های بیشتری از این دستگاه در فضای آنلاین منتشر می‌شود. همین دیروز شاهد انتشار پوستر رسمی ناتینگ با محوریت نمایش بخش بالایی پنل پشتی گوشی این شرکت بودیم. حال به‌تازگی، گوشی Nothing phone (1) در دست مدیرعامل و مؤسس این شرکت، Carl Pei، دیده شده است که نمای دقیق‌تری از پنل پشتی این دستگاه را برای ما آشکار می‌سازد.

گوشی Nothing phone (1)

با قضاوت از روی تصاویر منتشرشده، تنها می‌توان شمای کلی پنل پشتی و به‌خصوص آرایه دوربین آن را تشخیص داد. در این مرحله، به‌نظر می‌رسد این گوشی از یک قاب فلزی، یک سری خطوط، و شماری از پیچ‌های قابل‌مشاهده تشکیل شده است که احتمالاً بخشی از طراحی “شفاف” این دستگاه را به‌نمایش می‌گذارد. شما می‌توانید تصویر بزرگ‌شده‌ی زیر را مشاهده کرده تا ایده‌ای از طراحی کلی اولین گوشی نانیتگ را کسب کنید.

گوشی Nothing phone (1) در دست کارل پی

گوشی Nothing phone (1) در دست کارل پی

علاوه‌بر تصاویر تیزر، Nothing تیزر جدیدی را در کانال یوتیوب خود منتشر کرده است که به‌نظر می‌رسد قصد دارد تا زمان معرفی رسمی از گوشی خود، بخش‌هایی از طراحی این دستگاه را به‌نمایش بگذارد. این تیزر چندین کارمند Nothing و یکی از بنیان‌گذاران این شرکت یعنی Akis Evangelidis را دنبال می‌کند که درحالی‌که سعی می‌کنند از افشای کلی دستگاه جلوگیری کنند، درباره چالش‌های آماده‌سازی برای رویداد بزرگ بحث می‌کنند.

چند نکته جالب از این ویدیو استنباط می‌شود، ازجمله اینکه علاقه‌مندان از چه طریقی می‌توانند این گوشی را خریداری کنند. این ویدیو همچنین عکس‌های تارشده از گوشی Nothing (1) و یک عکس نه‌چندان تار از آن را در پایان نشان می‌دهد.

رندر نهایی Nothing phone (1)

رندر نهایی Nothing phone (1)

گوشی Nothing (1) مجهز به پردازنده اسنپدراگون خواهد بود و احتمالاً برخی از بهترین گوشی‌های اندرویدی ارزان‌قیمت در بخش دستگاه‌های میان‌رده را به چالش خواهد کشید. این دستگاه قرار است در تاریخ 12 جولای به‌طور کامل رونمایی شود.

نظر شما پیرامون طراحی گوشی Nothing phone (1) چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی