حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی واچ 5 سامسونگ از شارژ دو برابر سریع‌تر با توان 10 وات پشتیبانی خواهد کرد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ساعت هوشمند، سامسونگ، شایعات

با کسب گواهینامه FCC برای جدیدترین مدل از ساعت‌های هوشمند سامسونگ، متوجه شدیم که گلکسی واچ 5 به‌طور مؤثر سرعت شارژ خود را نسبت‌به نسل قبل دو برابر کرده و اکنون از توان 10 وات پشتیبانی می‌کند.

شارژ 10 وات گلکسی واچ 5 سامسونگ

روز گذشته چند مدل از گلکسی واچ 5 در FCC ثبت شدند و شماره مدل‌ها و همچنین جزئیات کمی در مورد ساعت‌های هوشمند آینده سامسونگ را تأیید کردند. این سری، از نام مدل‌های SM-R900 ،SM-R910 و SM-R920 بهره می‌برد.

این شماره مدل‌ها پیش از این نیز گزارش شده‌اند و شایعات قبلی و یافته‌های ما را در اوایل ماه جاری مبنی‌بر کنار گذاشتن سری کلاسیک سامسونگ تأیید می‌کنند. درعوض، R900 به Galaxy Watch 5 کوچک‌تر، R910 به مدل بزرگ‌تر و R920 به مدل Pro اشاره دارد.

همه این لیست‌ها برای مدل استاندارد گلکسی واچ 5 به‌جای انواع LTE هستند. به‌این‌ترتیب، لیست‌ها پشتیبانی از بلوتوث و همچنین Wi-Fi 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز را تأیید می‌کنند. NFC نیز فهرست شده است.

درصورت وجود هرگونه شک، این لیست‌ها همچنین استفاده این ساعت‌های هوشمند از Wear OS را ازطریق برخی از اسکرین‌شات‌ها تأیید می‌کنند.

شارژ 10 وات گلکسی واچ 5 سامسونگ

شارژ 10 وات گلکسی واچ 5 سامسونگ

بااین‌حال، تاکنون بزرگ‌ترین جزئیات فاش‌شده در اینجا مربوط به‌سرعت شارژ در گلکسی واچ 5 است. این دستگاه از سرعت‌های 5V/2A پشتیبانی می‌کند که به 10 وات می‌رسد. این میزان ازنظر استانداردهای گوشی‌های هوشمند کند است، اما درواقع دو برابر چیزی است که گلکسی واچ 4 ارائه می‌کرد که حدود 5 وات بود.

این خبر عالی است، زیرا سرعت شارژ یکی از بزرگ‌ترین شکایات ما در مورد ساعت هوشمند سال گذشته بود. در بررسی‌های صورت‌گرفته از مدل واچ 4، به‌طور خاص اشاره شد که با شارژ سریع‌تر، می‌توان از عمر باتری بسیار کم این ساعت چشم‌پوشی کرد.

    اگر سرعت شارژ سریع‌تر بود، بیشتر نگران در مورد عمر باتری کاهش می‌یافت. سامسونگ می‌گوید 110 دقیقه طول می‌کشد تا باتری گلکسی واچ 4 به‌طور کامل شارژ شود. این بر اساس آزمایشات صورت‌گرفته، دقیق به‌نظر می‌رسد، اما کافی نیست.

همچنین قابل‌ذکر است که باتری گلکسی واچ 5 در اوایل این ماه در یک رگولاتوری در کره جنوبی مشاهده شد. درحالی‌که به‌نظر می‌رسد سرعت شارژ درحال تغییر است، طراحی خود شارژر تغییر نمی‌کند.

دیدگاه شما پیرامون دو برابر شدن سرعت شارژ گلکسی واچ 5 نسبت‌به نسل پیشین خود چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی