حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

باگ آپدیت گلکسی S20 باعث ایجاد مشکلاتی در نمایشگرهای این دستگاه می‌شود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اخبار، سامسونگ، مشکلات

سامسونگ یکی از شرکت‌هایی است که همواره عملکرد درخشانی در زمینه ارائه آپدیت‌ها داشته و هر نسل با این قابلیت، پشتیبانی مناسبی از دستگاه‌های خود ارائه کرده است. اما اخیرا باگ آپدیت گلکسی S20 باعث ایجاد مشکلاتی در نمایشگرهای این دستگاه می‌شود. با ترنجی همراه باشید.

باگ آپدیت گلکسی S20 مشکلاتی در صفحه نمایش این دستگاه ایجاد می‌کند

بر اساس پست‌هایی که در ردیت، توییتر و انجمن مشتریان سامسونگ منتشر شده است، به نظر می‌رسد برخی از کاربرانی که هنوز از گوشی‌های سری گلکسی S20 استفاده می‌کنند، پس از انجام یک آپدیت با نمایشگر دستگاه‌های خود مشکل دارند. برخی از این نمایشگرها خطوط باریک و صورتی یا سبز رنگ عمودی را نشان می‌دهند. همچنین برخی از این پست‌ها تاکید دارند که این مشکل بلافاصله پس از یک آپدیت نرم‌افزاری رخ داده است، در حالی که برخی دیگر نیز می‌گویند که این خطوط پس از پایان یافتن مدت گارانتی دستگاه ظاهر می‌شود.

لازم به ذکر است که برخی از پست‌های مربوط به کاربران این دستگاه اخیرا منتشر شده‌اند و برخی دیگر نیز در سال ۲۰۲۱ به این مشکلات اشاره دارند. در جولای سال گذشته، گزارشی منتشر مبنی بر اینکه مشکلات صفحه‌ نمایش گلکسی S20 پس از حدود یک سال استفاده ظاهر می‌شود. در آن زمان یکی از مشکلات، مشکل پرش تصویر بود که روی نمایشگر دستگاه ظاهر می‌شد. یکی از دارندگان گلکسی اس ۲۰ صفحه نمایش خود را به وسیله نمیاندگی سامسونگ تعمیر کرده است، اما با گذشت ۹ ماه پس از آن، کسانی که اکنون با این مشکل مواجه شده‌اند ممکن است هیچ گونه گارانتی برای دستگاه خود نداشته باشند و مجبور باشند برای تعمیر صفحه نمایش از جیب خود هزینه کنند.

باگ آپدیت گلکسی S20

همچنین برخی دیگر از دارندگان گلکسی اس ۲۰ سامسونگ گزارش می‌دهند که نمایشگر دستگاه‌هایشان به شکل عجیبی خراب شده است. اگر سامسونگ بخواهد تقصیر را به گردن صاحب گوشی بیندازد و بگوید که نوعی آسیب فیزیکی ناشی از سقوط باعث این مشکل شده است، کاربر می‌تواند به تعداد زیادی شکایات مشابه که در انجمن‌های فوق الذکر یافت می‌شود اشاره کند تا نشان دهد که این مشکل مذکور، یک مورد عمومی است.

کاربران S20 مشکل را به دلیل بی احتیاطی یا اشتباه سامسونگ می‌دانند. یکی از آن‌ها گفته است که از گوشی خود (گلکسی S20+) فقط ۱۵ ماه استفاده کرده است و بدون ایجاد ضربه تصادفی یا مشکل دیگری، از امروز عصر یک خط سبز روی تلفن همراه من ظاهر شد و این مشکل پس از انجام یک آپدیت نرم‌افزاری و دقیقا زمانی که دوره گارانتی دستگاه به پایان رسید، ایجاد شد.

برخی از دارندگان سری گلکسی S20 نسبت به دیگران خوش شانس‌تر هستند. یکی از کاربران Reddit با نام کاربری bananabanana9876 گفته است که دستگاه وی هنوز بیش یک ماه هم از عمرش نگذشته است، بنابراین هنوز هم دارای گارانتی است. وی آن را به فروشگاه خدمات سامسونگ برده است و آن‌ها به وی گفته‌اند که قطعه یدکی در دسترس ندارند، بنابراین آن‌ها بپیشنهاد بازپرداخت کامل هزینه دستگاه را کرده‌اند. این کاربر Reddit به دارندگان گلکسی اس ۲۰ پیشنهاد کرده که از نصب آپدیت‌های نرم‌افزاری روی گوشی‌های گلکسی S20 خود خودداری کنند.

آیا آپدیت‌های نرم‌افزاری، این مشکل Galaxy S20 را برطرف خواهند کرد؟

پس از این اتفاق، انجمن مشتریان سامسونگ مملو از شکایات از سوی دارندگان سری گلکسی S20 است و برخی توضیح می‌دهند که چگونه مشکل نمایشگر آن‌ها بدون دخالت عامل خارجی و بخاطر یک آپدیت به وجود آمده است. به گفته یکی از صاحبان گلکسی اس 20 که خود را در انجمن سامسونگ، Hrufine نامیده است، “هرگز فکر نمی‌کرده که این اتفاق برای دستگاهش بیافتد. اما امروز ناگهان هنگام تماشای ویدیویی در یوتیوب، خط سبز رنگی در وسط صفحه نمایش ظاهر شد، سپس نمایشگر مدتی سفید شد و پس از آن سبز رنگ ماند.

باگ آپدیت گلکسی S20

او همچنین می‌گوید که الان نمی‌داند با این مشکل ناخواسته گوشی اش که نسخه اگزینوس ۹۹۰ است چه کار کند؛ به گفته وی حداقل صفحه نمایش دستگاه خوب و بدون مشکل بوده، اما اکنون این گوشی هیچ ارزشی ندارد و سامسونگ باید این مشکل را برطرف سازد.

به گفته PhoneArena، پیام‌هایی که اخیرا و در تاریخ ۱۲ آوریل در صفحه انجمن سامسونگ منتشر شده‌اند به رفع این مشکل اذعان دارند. یکی از کاربران گفته است که گوشی او دو خط عمودی روی صفحه نمایش داشته است. او همچنین بیان می‌کند که این مشکل پس از آپدیت نرم‌افزاری جدیدی شروع شده است.

به نظر می‌رسد این موضوع، عامل مشابهی است که در بسیاری از مشکلات سایر دارندگان این دستگاه نیز یافت می‌شود و حتی بازگشت به تنظیمات کارخانه نیز کمکی به حل مشکل نکرده و این موضوع برای کسانی که امیدوار به راه‌ حلی برای این برطرف سازی این مشکل هستند، نگران‌ کننده است.

یکی دیگر از کاربران این دستگاه به نام PhoneHead، نظری را در مورد این مشکل منتشر کرده است. او چهار روز پیش نوشته بود که یک خط عمودی در سمت چپ صفحه نمایش گلکسی اس ۲۰ پلاس او ظاهر شده است. او همچنین پس از نصب آپدیت نرم‌افزاری، حتی صفحه نمایش گلکسی نوت ۹ وی نیز با این آپدیت دچار مشکل شده است.

وی گفته است که قصد دارد گلکسی اس ۲۱ اولترا خود را رها کند و دیگر هیچ دستگاه سامسونگی را خریداری نکند. زیرا تاکنون هیچ پاسخی از سوی سامسونگ برای حل این مشکل منتشر نشده است. نظر شما در مورد باگ آپدیت گلکسی S20 چیست؟! اگر صاحب یک گوشی سری گلکسی اس ۲۰ هستید و صفحه نمایش آن دچار مشکل شده است، لطفا نظر خود را با ما در میان بگذارید. همچنین به ما اطلاع دهید که چه اقداماتی را برای تعمیر صفحه نمایش یا دریافت جایگزینی از سامسونگ انجام داده‌اید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان