حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی زد فولد 4 از مولتی تسکینگ پیشرفته با ژست‌های جدید بهره خواهد برد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

قابلیت مولتی تسکینگ یکی از بهترین دلایل برای خرید یک گوشی تاشو است، به‌خصوص برای سری گلکسی زد فولد. حال براساس تازه‌ترین گزارش‌های منتشرشده، به‌نظر می‌رسد که سامسونگ درحال کار بر روی ارائه‌ی مولتی تسکینگ پیشرفته با ژست‌های جدید شامل سوایپ به‌منظور تقسیم صفحه‌نمایش برای گلکسی زد فولد 4 خود است.

مولتی تسکینگ پیشرفته گلکسی زد فولد 4 سامسونگ

طبق گفته‌های افشاگر مشهور محصولات سامسونگ، Ice Universe، این شرکت قصد دارد قابلیت مولتی تسکینگ جدید را در Galaxy Z Fold 4 و Galaxy Z Flip 4 خود معرفی کند. حرکتی که دسترسی سریع‌تر به مولتی تسکینگ با صفحه‌نمایش تقسیم‌شده را امکان‌پذیر می‌سازد.

بااین‌حال، هنوز هیچ اطلاعات روشنی در مورد اینکه این ویژگی دقیقاً چه شکلی است، وجود ندارد، اما می‌توان تاحدودی آن را حدس زد.

رقبای سامسونگ در فضای تاشو نیز ژست‌های حرکتی سوایپ را برای سرعت بخشیدن به مولتی تسکینگ معرفی کرده‌اند. به‌عنوان‌مثال، اوپو روی Find N قابلیت سوایپ با دو انگشت به سمت پایین را ارائه کرده است تا فرآیند مولتی تسکینگ آغاز شود. ویوو نیز از یک سوایپ با سه انگشت برای همین کار استفاده می‌کند. درحالی‌که مشخص نیست آیا سامسونگ دقیقاً همین روش را انجام خواهد داد یا خیر، منطقی است که فرض کنیم در مسیری مشابه باشد.

مولتی تسکینگ پیشرفته گلکسی زد فولد 4 سامسونگ

مولتی تسکینگ پیشرفته گلکسی زد فولد 4 سامسونگ

بهینه‌سازی نرم‌افزاری سامسونگ در سری گلکسی زد فولد، مدت‌هاست که آن را درزمینهٔ مولتی تسکینگ برای نمایشگرهای بزرگ‌تر پیشتاز کرده است، با Fold 3 که حداکثر سه برنامه را به‌طور همزمان بر روی صفحه ارائه می‌دهد. همچنین برنامه‌های شناور و یک نوار کناری برای جابجایی سریع بین برنامه‌ها نیز از حالت‌های مولتی تسکینگ به‌شمار می‌روند.

انتظار می‌رود گلکسی زد فولد 4 با ویژگی مولتی‌تسکینگ جدید در تاریخ 19 مردادماه معرفی شود. ظاهراً این دستگاه دارای یک لولای اصلاح‌شده کوچک‌تر و سبک‌تر خواهد بود و همچنین چین‌وچروک کمتری در نمایشگر داخلی را فراهم می‌کند. ابعاد کلی دستگاه نیز عریض‌تر شده و نمایشگرهای بیرونی و داخلی، هر دو از نسبت‌تصویر گسترده‌تری بهره می‌برند.

نظر شما پیرامون ارائه‌ی مولتی تسکینگ پیشرفته در Galaxy Z Fold 4 سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی